Jump to content

GTA IV op de ps3 eerder als op de 360

Recommended Posts

Geplaatst:

op de site van de gameshop nedgame staat dat GTA IV op de ps3 op 19 Okt 2007 komt en de Xbox 360 versie op 21 Okt 2007, zou dit een vergissing zijn of komt de ps3 versie gewoon 2 dagen eerder.

markps3fanman

Geplaatst:

Ik zou het niet weten :? Maar ik denk wel dat het perfect mogelijk is omdat gta op de ps2 altijd véél eerder kwam dan op xbox en pc. Maar laten we hopen voor de xbox fans dat gta 4 op dezelfde datum uitkomt als op de ps2.

Geplaatst:

Ik denk dat dit wel gebeurd ja. Maar dan niet 2 dagen, maar maanden. Was dit niet met (bijna) iedere GTA zo?

Geplaatst:
Ik denk dat dit wel gebeurd ja. Maar dan niet 2 dagen, maar maanden. Was dit niet met (bijna) iedere GTA zo?

Op de E3 van 2006 is aangekondigd dat de PS3- en Xbox 360-versie tegelijk uitkomen, zoals SamShine als zegt, op 16 oktober 2007 in Amerika. Het is dit keer dus niet zo dat de Playstation-versie weer maanden eerder komt dan de Xbox-versie. Over een eventuele PC-versie is nog niets bekend.

Geplaatst:

Door rockstar was er toch echt duidelijk gezecht dat ze bijden tegelijke tijd uitkwamen . Die andere sites maken wel eens foutjes . Maar die site die jij nu hebt staat wel in mijn lijstje als een van de sites die je niet al te sterk moet geloven :) .

Geplaatst: (bewerkt)
denk jullie dat er ook nog een ps2 versie uitkomt, bijv tegelijk met de pc versie

Een PS2- en Xbox 1-versie is vrijwel uitgesloten, want die consoles kunnen GTA IV hoogst waarschijnlijk niet aan. Over een PC-versie is nog niets bekend, maar ik denk dat 'ie toch wel gaat komen. Zie daarover ook dit topic.

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

voor de xbox 360 versie van GTAIV zijn er ook downloads enzo, en die ene gast van microsoft heeft dikke reclame gemaakt voor GTAIV, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat GTAIV eerst op de ps3 uitkomt!

op de site van de gameshop nedgame staat dat GTA IV op de ps3 op 19 Okt 2007 komt en de Xbox 360 versie op 21 Okt 2007, zou dit een vergissing zijn of komt de ps3 versie gewoon 2 dagen eerder.

markps3fanman

19 okt. is op een vrijdag, 21 is op een zondag, en spellen releasen ze altijd op vrijdag, en als er een uitzondering is, is hij meestal al op de vrijdag te krijgen.

in ieder geval, ze worden niet uitgebracht op zondag

en Nedgame bezorgt volgens mij niet op zondag :klap:

Bewerkt: door mattiejj
Geplaatst:
voor de xbox 360 versie van GTAIV zijn er ook downloads enzo, en die ene gast van microsoft heeft dikke reclame gemaakt voor GTAIV, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat GTAIV eerst op de ps3 uitkomt!

De PS3 heeft ook downloads. :puh:

markps3fanman

19 okt. is op een vrijdag, 21 is op een zondag, en spellen releasen ze altijd op vrijdag, en als er een uitzondering is, is hij meestal al op de vrijdag te krijgen.

en Nedgame bezorgt volgens mij niet op zondag :klap:

Dat is onzin, er zijn zat games die niet op vrijdag release.

oké dan,

maar heb jij al één game gezien die op een zondag word uitgebracht????

nou dan, dus ik denk dat die datum niet echt goed is

Bewerkt: door mattiejj
Geplaatst:
oké dan,

maar heb jij al één game gezien die op een zondag word uitgebracht????

nou dan, dus ik denk dat die datum niet echt goed is

Aan jouw sig en avater te zien is het wel duidelijk waarom jij dat denkt ;) .

Nee ff serieus take two heeft samen met een aantal andere releasedatums gezegd dat GTA IV in europa op 19 oktober uitkomt, dit zal dan ook wel voor de XBOX 360 zijn.

gratz,

Boris H.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...