SaberKiller Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 ik zit all een tijd vast bij deze missie want ik haal de eerste corona niet Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 ik zit all een tijd vast bij deze missie want ik haal de eerste corona niet Daar heb ikzelf ook een hele tijd over gedaan, wat achteraf absoluut niet nodig bleek te zijn. Ik was namelijk vergeten om de wielen van het vliegtuig in te trekken, waardoor het vliegtuig niet snel genoeg kon stijgen. Mijn eerste tip is dus om dit wél te doen; de wielen intrekken doe je overigens met de 2-toets. Mocht dit niet het probleem zijn, zorg er dan voor dat je de W-toets constant ingedrukt houdt en dat je niet teveel in één keer stijgt. Dan bestaat namelijk de kans dat je vliegtuig bijna verticaal in de lucht komt te hangen, waardoor je niet meer verder stijgt. Maar ik denk dat het aan het intrekken van je wielen ligt...veel succes in ieder geval! Reageren
SaberKiller Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 ik zit all een tijd vast bij deze missie want ik haal de eerste corona niet bedankt ik zal kiken of het lukt Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Zo ja, de eerste keer dat ik het speel speelde heb ik er een week over gedaan zonder succes. Uiteindelijk via veel google op een site gekomen waarop stond: Let op dat je je wielen intrekt, anders lukt het niet! <_< >>> Door Dutchy3010: En dit was ook al door NandroDavids verteld... Voortaan alleen maar antwoord geven als je een aanvulling hebt, svp .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.