eeyk Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) ik ben all 2 weeken bezich met gta sanadreas omthe bouwen ik heb het verhaal zelf verder gemaakt (verhaal) (inlijding) na dat je de lijding over het groeneñ team kreeg is team paars vriend geworden team black team yello ook alles is duz groen ..-- (verhaal) 9½ jaar verder jij heerst over de stad maar nu heb je problemen je hebt well leuken stad 900mil inwoners allen in los santos de stad is slechter aan toe dan libery city (2001v) veel prositute en wijnig cops veel lekkeren meiden en veel mensen lopen rond (het probleem) nu de stad los santos geen orginale baas mer heeft willen de cops de macht trug krijgen je moet veel missies doen om die trug the krijgen het verkeer is achresief veel criminals winkels moeten bijna dicht er van (nog meer probleemen) veiligen tijden 8:00 sochtens tot 18 uur savons darna zall ik als ik jouw was save en dan verder gaan om 12:00 de missie 1 laat ik zien rest is er well maar komt laater ik zal deze forum stees vernieuwen tot het aff is tot nu to (52%) aff oja er zit ook een wip mod in alleen als je een prositute mee neemt.. http://crime-ware.org/cr.gif nederlands ondertiteld met toesteming van HerrieM ________________________________________________________________________________ _ [bUGS + FIXED] BUG PAARS BLIJFT AANVALLEN OP YELLO = FIXED BUG VLIEGEN IN GREEN TEAM LUCHTHAVE COPS MACHT = FIXED BUG CIVEMALE ATTACK GREEN PEOPLE = FIXED bug missie 68 = fixed * NOU PAARS BLIJFT AAN VALLEN ZECHT ALL * COPS LUCHT HAVE IS DE COPS BLIJFEN DE MACHT HEBBEN ZELF MET MISSIE DAT IS OP GELOST * JIJ BLIJFT STEES AUTOMATICH GROEN AANVALLEN IS OOK GEFIXT JIJ BENT DE BAAS OVER CJ * missie 68 is gefixt het leger rent niet meer weg ________________________________________________________________________________ DIE BUG VAN MISSIE 68 IS MOELIJK DE BRUG VAN THE MAKOSPAN OPBLAASEN EN DAN KOMT HET HEELEN LEGER OP JE AFF 8000 MAN OF ZO EN JIJ HEB EEN BOM EN 999 KOGELS DE BUG IS NA DAT JE BOM HEB GEGOOIT RENNEN DE LEGER MANNETJES WEG! IK GA KIJKEN DAT DIE THE FIXEN IS MET MEER MOED GEVEN mod uitleg in 6 worden 1 cdwfc 2 criminal 3 driving 4 weapon 5 funny 6 cops deze mod maak het moglijk om gta san verder the spellen met 190 nieuwen missies 90 nieuwen cars 10 nieuwen bikes 90 nieuwen voorwerpen 2 nieuwen eilanden gyt grand your type eiland = vol met bussnis koop cantors en eiland tcd terror of crime drugs vol met crimes en geen cops veel shootings het is eigelijk een mod die een bootspack is ps de missies ongeveer 90 heb ik niet gescript die heb ik gedownload en toesteming gekrergen ik heb bij deze mod ook een automatiche installerder gemaakt in ms-dos ik heb niet alles in de code gezet hier onder das the veel werk cd/ copy "ped.dat" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data" copy "weapon.dat" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data" copy "cerede.txd" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data" copy "MAIN.SCM" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script" copy "SCRIPT.IMG" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script" copy "carcols.dat" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data" copy "popcycle.dat" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data" copy "pedstats.dat" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data" cd stadion copy "stadio.jpg" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" copy "stadio-fd.jpg" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" copy "stadio-fs.txd" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" copy "stadiom-ground.txd" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" copy "stadion.dat" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" copy "stadion.ide" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" cd.. cd extract copy "cheating.cab" "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models" copy "^-1" "C:\Program Files\Rockstar Games" cd.. exit >>> Door Bling: Niet dubbelposten, aub. Gebruik de Edit-knop. Ook je screen voldoet niet aan de juiste afmetingen, deze heb ik dus even in een link gezet. Verder wil ik je ook vriendelijk verzoeken om de CAPSLOCK uit te zetten voortaan. <<< oké bling Bewerkt: 5 februari 2007 door eeyk Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Is dit een Mod voor San Andreas ? Dan had je dit beter in het Textures en Moddeling showroom forum kunnen posten. Maar dat even terzijde, ik snap niet echt wat deze mod doet. Kan je het in wat beter nederlands uitleggen ? >>> Door Bling: Ochja, bedankt .WhoopDiDoo. . Ik heb het even zo druk dat ik hem gewoon vergat te verplaatsen. Bij deze dus verplaatst naar "Textures & Modelling showroom". <<< Ja ja, smoesjes Bewerkt: 2 februari 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Eerlijk gezegd snap ik niet veel van je mod. Kan je het misschien in ABN zetten zodat het wat duidelijker is? Misschien zouden wat screens ook leuk zijn, want deze (enige) screen geeft bij mij niet de indruk van een nieuwe mod. Misschien is het leuker om de gangs/teams ook betere namen te geven in plaats van paars, yellow, black en groen, wat ook nog eens Nederlands en Engels door elkaar is. Als je je eerste post wat overzichterlijker maakt met de bovenstaande tips, denk ik dat je mod wat aantrekkelijker zal zijn Edit: @ hieronder, rustig typen en een bericht nalezen kan vaak ook helpen Bewerkt: 2 februari 2007 door Thundercover Reageren
eeyk Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) als je een site vindt waar ik dislecties naar abn kan viden zeg het dan kan ik het ook gebruiken op school want ik ben dislecties ik ben trouwens nu op (48)% Bewerkt: 3 februari 2007 door eeyk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.