erterer0 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Ik zat een wat groter bestand met bitcomet te downloaden. Toen hij op 100% zat ging hij nog een keer erg snel van 0 to 100 procent. Toen hij op 70% zat stopte ik de download perongeluk... Ik starte de download weer en nu blijft hij de hele tijd op 100% hangen, en word dat groene icoontje bij de download ineens een oranje pijl die naar boven wijst... Heb de download gestart en zit nu al een half uur zonder resultaat te wachten In de map staat bij het bestand ook bitcomet uncompleet download file Help plz... Bewerkt: 2 februari 2007 door erterer0
Ewoud Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik zat een wat groter bestand met bitcomet te downloaden.Toen hij op 100% zat ging hij nog een keer erg snel van 0 to 100 procent. Toen hij op 70% zat stopte ik de download perongeluk... Ik starte de download weer en nu blijft hij de hele tijd op 100% hangen, en word dat groene icoontje bij de download ineens een oranje pijl die naar boven wijst... Heb de download gestart en zit nu al een half uur zonder resultaat te wachten In de map staat bij het bestand ook bitcomet uncompleet download file Help plz... Dit soort vragen worden hier niet ondersteund. Omdat met deze programma's grote deels warez wordt binnegehaald.
Schno009 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 teveel hashfails? Weet dat het niet mag, maar ik doe het, jij doet het iedereen doet het.
Dutchy3010 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ewoud heeft gelijk, op dit soort vragen mogen wij geen antwoord geven, omdat hier meestal de illegale dingen mee worden gedownload. Slotje..
Recommended Posts