Jump to content

wie komt het vaakst voor in gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben benieuwd naar wie het vaakst in gta sa voor komt [ behalve CJ ] ik weet het niet alvast bedankt namens mij

>>> Door VforV: Dit gaat niet over LCS: Missie Hulp, lijkt me. Verplaatst naar SA: General.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Huh, dit hoort denk ik in SA: General...

EDIT I: Mooi VforV...

EDIT II: Wat bedoel je precies?

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Ik denk Sweet en Woozie Cesar ook wel. Cesar en Woozie zijn je beste vrienden in SA en Sweet is je broer.

Geplaatst:

Ik denk,

al die mensen op straat :sigaar::cya:

want die kom je in elke straat wel 5x tegen... :?

Groeten,

Phoenix

ik vind Sweet, je ziet hem heel veel,

en dan belt hij je ook nog veel op.

Cesar komt ook vaak voor.

Woozie komt als derde.

Daarna Smoke of Ryder.

@phoenixboy93: ik denk niet dat hij dat bedoeld.

Bewerkt: door blokcement
Geplaatst:

Jongens, je kunt niet een mening gaan geven over een feit (Op de manier hoe blokcement het zei). Zoek het desnoods op, maar ga niet zomaar gokken. Om weer even ontopic te gaan zal ik wel even vertellen welke hoofdpersonages het meeste voorkomen in het spel, qua missies.

• Sweet: 19 missies
  • Woozie: 16 missies
  • Big Smoke 15 missies

Deze drie hoofdpersonages komen dus het meeste voor in San Andreas. Aangezien jij naar één personage vroeg, is het antwoord daarop klaarblijkelijk: Sweet. De andere twee heb ik er alleen maar even bij gezet om de verhoudingen te weergeven. :)

Geplaatst:

cesar, kheb nog nooit iemand zo vaak gezien tijdens missies en cutscénes.

>>> Door Bling: Heb je mijn post boven jou wel doorgelezen? Het is gewoon een feit dat Sweet vaker voorkomt dan welk ander personage dan ook. Daar kun je met jouw mening niks aan veranderen. ;) <<<

• Woozie: 16 missies

Woozie komt in 18 missies voor. :Y Wu Zi Mu , Jizzy , Mountain Cloud Boys , Ran Fa Li , Lure , Amphibious Assault , The Da Nang Thang , Yay Ka-Boom-Boom , Fender Ketchup , Explosive Situation , You've Had Your Chips , Fish in a Barrel , Architectural Espionage , Key to Her Heart , Dam and Blast , Cop Wheels , Up, Up, and Away , En Breaking the Bank at Caligula's. En als je de Cutscene van Amphibious Assault mee telt als je nog niet genoeg Lung Capacity hebt waar je CJ en Woozie ziet gamen dan kom je ook op 19 uit. ^_^

>>> Door Bling: Grr... Wijsneus. :puh: <<<

Edit : Oh nee Woozie komt in 20 Missies voor ook in a Home in the Hills :Y^_^

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Weer eens aan het mierenneuken?

Oke, je hebt gelijk.

Maarr, wat maakt het uit?

Uiteindelijk zat Woozie toch al in die top 3 :clown:

Geplaatst:

Ah man, er staat wel duidelijk hoeveel keer die mensen voorkomen.

Als het waar is, dan weet je het nu :puh:

>>> Door Dutchy3010: Deze post heeft totaal geen inhoud, of in ieder geval, geen aanvullende informatie.. Graag in het vervolg dus voor je houden...<<<

Woozie komt het meeste voor 20 keer. :D Big Smoke komt alleen in het begin voor en 1 keer op het eind. :D

>>> Door Bling: Dit vertelde je al in de 'Edit' van je vorige post. Het is dus niet echt nodig om dat nog een keer te vermelden. ;) <<<

:klap::klap::klap:

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

:cya: Sweet en Woozie :D Zeker weten

Woozie komt het vaakst voor. Kijk maar bij DenkaanHenk

Greets,

pemp

>>> Door Bling: Begrijp ik nou goed dat je een bevestiging geeft over een feit? Je snapt natuurlijk wel dat dat geen zin heeft, en dit gewoon overeenkomt met 'spam'. Gelieve dit soort posts voor je houden voortaan, aub. ;) <<<

Geplaatst:

The Truth komt ook wel aardig vaak voor :puh:

>>> Door Bling: Oke, nu ben ik het zat. Er is nu al zo vaak gezegd dat Woozie en Sweet het meest voorkomen in San Andreas. Deze post voegt nou (zoals de voorgaande) ook niet bepaald wat nuttigs toe, en aangezien mensen dit jammer genoeg niet willen begrijpen, lijkt het mij het beste om dit topic maar op slot te gooien. <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...