TheGuardian Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Welke Gadget is de grootste miskoop die je ooit al gedaan hebt? Ik zelf had een laserbalpen gekocht, was natuurlijk allemaal erg leuk en aardig, maar na 1 dag was de laser al kapot, had ik beter gewone balpen gekocht, die is goedkoper dan zo'n laserbalpen die de dag erna toch weer stuk was. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Een pen met een Scan-Radio'tje erin... Wat een *****ding zeg...Na een dag was ie al kapot, en de ontvangst was ook zwaar... ehm... klote[/font]. 2EURO NAAR DE FILISTIJNEN!!! Bewerkt: 3 februari 2007 door MartyCeha Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik heb 1 miskoop gedaan. En helaas moet ik dat nog steeds soms aanhoren van mijn moeder. Ik wou namelijk een Portable DVD speler hebben. En die heb ik dus ook gekocht. Hij heeft mij €200,- gekost. Maar ik gebruik hem eigenlijk nooit. :$ Reageren
Golden Nugget Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik had eerst een pen met allemaal verschillende lichtjes (3,-) en was na 1 dag kapot Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Dat is al weer een jaar of 3 geleden toen ik voor het eerst een portable CD-Speler wou, aangezien ik niet ruim in mijn budget zat heb ik voor een wat goedkoper merk gekozen. Ik had al heel gauw dat als ik de knopjes indrukte, voor volgend nummer of pauze dat hij niet reageerden en ik dus zowat op de knoppjes moest slaan wou hij doen wat ik wilden. Dat is dus wel een grote miskoop voor mij geweest. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb ooit zon step met zon motor erop gekocht voor 200 euro. paar weken later worden die dingen verboden... Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb ooit zon step met zon motor erop gekocht voor 200 euro. paar weken later worden die dingen verboden... ze zijn niet verboden, je moet er alleen een brommerrijbewijs voor hebben nu mijn grootste miskoop was een lg chocolate, kei duur en was snel stuk... doet het nog wel alleen het scherm niet als je hem open klapt, echt kut dus Reageren
Jericho Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Mijn grootste miskoop? Ik heb niet echt een grote miskoop gedaan, maar ik moest ik toch kiezen dan vind ik mijn GBA wel een grote miskoop. De eerste maand speelde ik er regelmatig op, toen kocht ik een nieuwe game. Dit spel was ik na een maand beu en vanaf toen heb ik geen andere game meer gekocht. Ik heb vanaf toen mss heel weinig op mijn gba gespeeld. Nu is het al een jaar ofzo geleden dat ik er nog is op had gespeeld. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Een chronometer. Super slecht was hij! Na een week viel hij al uit, en toen bleek dat je de batterijen niet kon vervangen. Maar hij koste toch niet zo veel geld Reageren
ikt Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Mijn GAMECUBE! :'( Speel er nooit meer op na Rayman 3, Mario Kart en NFSU Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Een chronometer.Super slecht was hij! Na een week viel hij al uit, en toen bleek dat je de batterijen niet kon vervangen. Maar hij koste toch niet zo veel geld je kunt overal de batterij van vervangen Mijn grootste miskoop? Moeilijk eigenlijk. Een stuurtje van Trust, de force feedback werke wel maar niet zoals het spel en ik het wilde (alle kanten op). Die heb ik later weer teruggebracht en een ECHT stuurtje van Logitech gekocht. Werkt nu nog en ik ben er zéér blij mee! Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Me gameboy en me gsm Gameboy was na 2 weken kapot Hij was altijd plat (game boy advance sp had ontdekt dat je gba kapot gaat als je oplaadt+spelen) Me gsm het menu knopje viel altijd eruit(moet nu wachten). Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 ik vond me psp het slechts Later pas hoor. Omdat er geen leuke spellen op kwamen vond het niet zo mooi Drm verkocht Reageren
profile Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 een kompas van 50euro met wekker. Hij werkt niet goed. Ik ben hem ook kwijt Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 ikke een HOrlOge .. hij deed het na een dag of 3 niet meer .. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.