Jump to content

Slechtste Gadget


TheGuardian

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mazzeltje

    2

  • sevaboy

    2

  • TheGuardian

    1

  • MartyCeha

    1

ik heb eigenlijk nog geen miskopen gehad. Ja, één ding, mijn vorige elektrische rolstoel, maar dat is geen gadget. Maar wel van belang. Overigens heb ik die zelf niet gekocht, want die dingen krijg je van de gemeente.

Maar ja, hij was wel heel vaak kapot. Ieder jaar twee nieuwe motoren! En hij tikte vreselijk en hij was na een jaar nogal sloom. Ook was de carroserrie helemaal kapot!

Maar ja, geen gadget. Srry! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb ooit een Portable DVD-Speler gekocht voor €200,-. Ik wou heb gewoon op stel en sprong hebben en heb hem uiteindelijk die zelfde week ook gekocht. :$

Maar ik heb hem echt héél weinig gebruikt en hij ligt nu op de kast. Ik geef toe dat dit een miskoop was. Want ik gebruik hem gewoon niet.

Hij doet het gelukkig nog wel. Het moest er ook nog eens bij komen dat hij het ook niet meer deed. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eén keer een miskoop doen is tot daar aan toe, maar 2 x dezelfde miskoop vind ik toch niet al te snugger hoor:

Ik heb 1 miskoop gedaan. En helaas moet ik dat nog steeds soms aanhoren van mijn moeder. :sst:

Ik wou namelijk een Portable DVD speler hebben. En die heb ik dus ook gekocht.

Hij heeft mij €200,- gekost.

Maar ik gebruik hem eigenlijk nooit. :$

Ik heb ooit een Portable DVD-Speler gekocht voor € 200,-. Ik wou heb gewoon op stel en sprong hebben en heb hem uiteindelijk die zelfde week ook gekocht. :$

Maar ik heb hem echt héél weinig gebruikt en hij ligt nu op de kast. Ik geef toe dat dit een miskoop was. Want ik gebruik hem gewoon niet.

Hij doet het gelukkig nog wel. Het moest er ook nog eens bij komen dat hij het ook niet meer deed. :puh:

Overigens kan ik me geen dure miskopen qua gadgets herinneren...qua games des te meer in het verleden, maar dat doe ik gelukkig niet meer. Koop nu alleen wat ik écht leuk vind. O ja, een iPod van 2 GB kopen voor € 150,- en 2 maanden later een aanbieding zien van een iPod van 8 GB voor € 200,- zou je nog onder blunders kunnen scharen, maar is niet echt mijn fout...

Edit @ hieronder >> Joh...ik dacht toch echt dat Mazzeltje 2 x hetzelfde had gekocht :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ie die gewoon 1 x gekocht heeft, maar het per ongeluk 2 x gepost heeft. Waarschijnlijk was ie vergeten dat ie dat hier geplaatst het, gezien het het aantal maanden tussen de 2 posts.

Ik heb wel een kutspel gekocht wat ik echt nooit doe....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer zo een radiootje met oordopjes gekocht in een winkel voor maar 1 euro !!!

natuurlijk deed dat ding het niet lang meer de ontvangst was goed maar na 2 dagen stortte dat hele zootje in elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

me vader heeft een keer een camera gekocht waar mee je kun flimen en dat kaartje stond 1gb maar was 64mb en was super slchte koste 250,-

Uhm... mp3 spelers van de Blokker... 5x geruild voordat je er eentje hebt die werkt.

En mijn Motorola Razr v3 (ja die platte) heb em een jaar, 4x laten repareren en weer stuk :duh:

Mijn tip: koop dit NOOIT

ik had hem ook van de blokker koop daat nooit 1!!!

of bij de mediamarkt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...