Sybert Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Hallo, Heeft er iemand nog een goeie tip om deze submissie uit te spelen? Ik kan wel overal aan, maar nooit binnen de tijd. Soms zijn sommige corona's heel makkelijk en als ik het nog eens probeer lukt het me gewoon weer niet om ze te pakken. Iemand een goed idee? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik heb daar ook verschrikkelijk lang over gedaan de eerste keer, maar hij is wel te doen. Pak eerst de makkelijke (rechtdoor, over het smalle pad en aan de ander kant van de bak terug). Dan de helling naar beneden af en alles op de grond pakken. Je hebt dan een minuut aan tijd staan ongeveer. Dan de rest: er naar toe rijden zodat je in 1 rechte lijn ermee staat en achteruit rijden tot je niet meer verder kan. Dan full speed erop af waarbij je onophoudelijk pijltje naar boven blijft tikken (althans, dat is het op de PC). Je krijgt dan meer snelheid en als je een beetje bijdraait in de lucht neem je de cirkel vanzelf mee. En dat zo bij allemaal doen. Het is mijn manier, dus misschien een hele rare, maar hij werkt wel (al moet ik er meestal ook 4 keer of zo over doen). Succes Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Heeft er iemand nog een goeie tip om deze submissie uit te spelen?Ik kan wel overal aan, maar nooit binnen de tijd. Soms zijn sommige corona's heel makkelijk en als ik het nog eens probeer lukt het me gewoon weer niet om ze te pakken. Iemand een goed idee? Laat ik je eens doorverwijzen naar WikiGTA, waar je vrijwel alles kunt vinden over San Andreas en de andere delen uit de GTA-serie. Elke missie uit San Andreas heeft een eigen pagina, evenals de challenges zoals de NRG-500 Challenge. Deze pagina vind je hier: *KLIK*. Zoals je daar kunt zien staan er verschillende tips: Pak eerste alle makkelijke corona's, die rondom de droogdok en erin liggen. Je verzamelt op die manier voldoende tijd om daarna de moeilijke zwevende en hoge corona's te pakken. Om de hoge corona's op de randen te pakken, moet je zo recht mogelijk ervoor staan. Rijd nu zover mogelijk achteruit tegen de wand aan. Als je niet meer verder kan, geef je ineens veel gas. Nu rijd je de wand op aan de andere kant. Nu stunt je door de andere corona heen, en heb je hem gepakt. Voor die corona's op de ronde wand is een ander trucje (zie hieronder). Als je de corona's op die ronde wand wilt pakken, moet je helemaal achter in die bak beginnen, waar die soort sluit-deuren zitten. Ga bijvoorbeeld aan de linkerkant staan. Geef nu ineens plankgas, als je dan de corona wilt pakken ga je ineens naar rechts. Nu rijd je de rechter wand op, je rijdt dus scheef van links naar rechts over de wand. Je stunt nu scheef, en dan ga je door de corona die op de ronde rand zit heen. Ik hoop dat het je hiermee gaat lukken. Mocht dit niet het geval zijn en je San Andreas op de pc spelen, plaats je savegame dan even in het Savegame-aanvraag Forum, dan haalt iemand anders de missie voor je. Als dat ook niet kan, laat het dan nog even weten en dan proberen we je weer verder te helpen. Veel succes tot die tijd met de NRG-500 Challenge!Edit >> Duidelijk meer ervaring die GTA-Sheep...toch al gauw 34 seconden sneller >>> Door GTA-Sheep: Watervlug, die beesten <<< Reageren
Sybert Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Dankuwel! Ik heb het al 10 keer ofzo geprobeerd en ongeveer op dezelfde manier, maar ik ga denk dat ik gewoon blijven volhouden en probberen. Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.