Jump to content

Interdiction

Recommended Posts

Geplaatst:

het is die missie dat ik bovenop een bergtop in de dessert een helikopter moet verdedigen tegen andere heli's, ik heb mss al wel 10 keer geprobeerd maart lukt niet, ieamnd tips, weet iemand nog ongeveer hoeveel heli's je moet neerhalen???

khoop dat iemand me hieruit kan helpen

grtz

Geplaatst:

Allereerst zorgen je je armor vol is, maar dat is logisch.

In het schuurtje ligt ook nog een health voor als hij bijna leeg is.

Daarnaast moet je proberen de heli's vanaf zo ver mogelijk al neer te schieten zodat ze niet de mogelijkheid hebben om de agenten via touwen te droppen.

Als je een heli op een redelijke afstand wilt schieten, hou er dan rekening mee dat de raket eenvliegtijd heeft, dus moet je iets voor de heli schieten zodat je niet mist.

Geplaatst:

ja dat is nou juist het probleem, ik kan alleen maar raak schieten als ze stilstaan, en soms als ik er 1 neerhaal stort die ene heli ook neer en dan is het mission failed! :(

Geplaatst:

nou wat het ook misschien kan zijn... meestal zit er een patroon in dus hoe ze vliegen ik heb er een tijdje naar zitten kijken welke hoeken ze namen en zo kwam ik er toen uit beetje thinking, maar die volgende missie "verdant meadows" die is pas moeilijk niet als je al weet te vliegen ;)

Geplaatst:

ja dat is nou juist het probleem, ik kan alleen maar raak schieten als ze stilstaan, en soms als ik er 1 neerhaal stort die ene heli ook neer en dan is het mission failed! :(

Geplaatst:

Het enige wat dan helpt is oefenen om op bewegende heli's te schieten. Anders is deze missie (bijna) niet te doen.

Geplaatst:
ik heb een een doelzoekende raket gebruikt kun je vinden op ht vliegveld van sf

ja tussen die gas tanken bij de heli's

Zo heb ik die missie ook gehaald

PS. je moet er als het goed is 6 neerknallen

• 8 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)
in de WT staat anders dat je er maar 2 hoeft neer te halen :?

Het staat inderdaad zo in de WT maar dat zal dan wel een foutje zijn, hoeveel je er juist moet neerhalen weet ik niet maar het zijn er zeker meer dan 2.

Bewerkt: door Dri3s
  • 1 year later...
Geplaatst:

Je moet er 5 neerhalen, maar mij lukt dat niet.

Ik heb vanalles geprobeert, zelf die hittezoekende,

maar mijn heli is altijd al kapot als ik nog bezig ben met de vijandige heli's.

Heeft er iemand nog tips?

BVD

Geplaatst:
Je moet er 5 neerhalen, maar mij lukt dat niet.

Ik heb vanalles geprobeert, zelf die hittezoekende,

maar mijn heli is altijd al kapot als ik nog bezig ben met de vijandige heli's.

Heeft er iemand nog tips?

BVD

Ik heb de missie toevallig gisteren nog gespeeld, dus misschien kan ik je wat uitleg geven. De helikopters die het op jou helikopter hebben voorzien zullen zich volgens mij eerst op jou richtten. In het hutje, dat ook op de berg staat, bevindt zich én een health hartje én een rocket launcher, mocht je munitie opgaan. Pak het hartje pas als je bijna dood bent.

Schieten op de bewegende en vliegende helikopters zal moeilijk gaan, zo verspil je munitie en tijd. Wacht totdat de helikopter zich op een afstand bevindt waarop jij hem denkt te kunnen raken. Wacht overigens ook niet totdat de helikopter boven je hangt. Mocht je dan schieten dan heb je grote kans dat er veel health afgaat of dat je zelf dood gaat. Zorg ervoor dat je niet op de helikopter zelf schiet, maar richt er net voor zodat de helikopter er als het ware 'tegenaan vliegt.'

Daarnaast is het ook een beetje oefenen en je eigen tactiek bepalen, hoe vaker je de missie doet hoe beter je de missie uiteindelijk kan doen en kan halen natuurlijk. Overigens hier nog een filmpje, kijk goed naar het voorbeeld, misschien kan je wat gebruiken. Succes!

Geplaatst:

Ik heb al vanalles geprobeert,

Wanneer ik de heli's van dichtbij neerknal gaat mijn eigen heli te snel kapot.

Maar als ik wacht tot de heli's op een iets grote afstand zijn,

Schiet ik constant mis.

Het gaat gewoon te snel voor mij.

Hopelijk kan iemand de verlossende tip voor mij geven!

BVD

PS: Bedankt voor het filmpje,

helaas heeft het nog geen positief effect gehad op mijn missie :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...