TheGuardian Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Raad De Artiest Elke vrijdagavond zal er in dit topic een stuk afbeelding gepost worden van een artiest of artiestengroep. Deze stuk afbeelding is wel zo gedaan zodat je er als kenner toch zeker wel kunt raden. Na een week worden de winnaars bekend gemaakt en de ware afbeelding van het stukje. Elke deelnemer krijgt dan een punt op de score lijst. Iedereen kan deelnemen wanneer hij wilt. Door een pb naar me te sturen welke artiest dat stukje is en het dan ook het juiste antwoord is kun je een punt verdienen in de score lijst.Op het einde van het jaar word diegene met de meeste punten winnaar van het jaar met artiestenkennis en krijgt dan een mooie award met nog allerlei leuke prijzen..Vragen kunnen ook nog steeds per pb!Klik hier om je antwoord naar me intezendenScorelijst-- 9 Punten --NandroDavids-- 8 Punten --HerrieMPreddy-- 7 Punten --Bling-- 6 Punten ----- 5 Punten --M@rt!nWhite GoldBrightXboxgtaFroodooo-- 4 Punten --Donald-DuckDizzee-- 3 Punten --RullezProximitusDa PhoenixspoekyJon-Asses-- 2 Punten --FroopFerreSummerbaseIkkesPuma-- 1 Punt --GTA-SheepFlying DutchmanPiet-HerrAdvancegtaKoen729NilsHelgersonYohanKristof01DaddyPimpPietje IIDead-DodoClowntje_93YoupDie-Hard Bewerkt: 20 april 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Week 1 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: Frans BauerJuiste Antwoorden (1 punt): Froop, GTA-Sheep, Flying Dutchman, Piet-Herr, Summerbase, Dizzee, Bright, Bling, Rullez, HerrieM, Xboxgta, Froodooo, Advancegta, koen729, Preddy, NandroDavids, Puma, White Gold, Nilshelgerson Bewerkt: 9 februari 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Week 2 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: Pussy Cat DollsJuiste Antwoorden (1 punt): Bling, Preddy, NandroDavids, Yohan, Rullez, HerrieM, Xboxgta, M@rt!n, Ferre, Proximitus, Froop, Bright, Kristof01 Bewerkt: 16 februari 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 16 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 (bewerkt) Week 3 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: Belle PerezJuiste Antwoorden (1 punt): Ik kreeg 13 verschillende artiestennamen binnen en maar 1 iemand had deze juist, namelijk: NandroDavids Bewerkt: 23 februari 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 23 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 (bewerkt) Week 4 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: P!NKJuiste Antwoorden (1 punt): DaddyPimp, HerrieM, Preddy, Ferre, Proximitus, Jon-Asses, Xboxgta, Bling, NandroDavids, M@rt!n, Da Phoenix Bewerkt: 2 maart 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 (bewerkt) Week 5 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: Robbie WilliamsJuiste Antwoorden (1 punt): Jon-asses, Preddy, NandroDavids, Bling, HerrieM, Rullez, Froodooo, M@rt!n, spoeky, White Gold, Proximitus, Pietje II, Da Phoenix, Donald-Duck Bewerkt: 9 maart 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Week 6 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: Jan SmithJuiste Antwoorden (1 punt): Summerbase, Preddy, Bling, NandroDavids, HerrieM, M@rt!n, White Gold, spoeky, Dead-Dodo, Froodooo, Da Phoenix, Donald-Duck, Bright Bewerkt: 16 maart 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 16 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Week 7 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: Michael JacksonJuiste Antwoorden (1 punt): HerrieM, NandroDavids, White Gold, spoeky, Xboxgta, Froodooo, Bright, Preddy, Ikkes, Bling, M@rt!n, Dizzee, Donald-Duck, Clowntje_93 Bewerkt: 23 maart 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 23 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 (bewerkt) Week 8 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: Marco BorsatoJuiste Antwoorden (1 punt): White Gold, HerrieM, Donald-Duck, Bright, Xboxgta, Froodooo, Youp, Dizzee, NandroDavids, Ikkes, Preddy, Puma Bewerkt: 30 maart 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 30 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2007 (bewerkt) Week 9 Welke artiest is dit?Pb het me !Klik hier voor het orginele plaatjeAntwoord: Eddy WallyJuiste Antwoorden (1 punt): Die-Hard, HerrieM, NandroDavids, Dizzee, Jon-Asses, Preddy en Bling Bewerkt: 20 april 2007 door TheGuardian
TheGuardian Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 - Wegens Prive zaken hebben jullie nu voor de 2de week op rij geen Raad de artiest. Vanaf Volgende week Vrijdag 20 april 2007 gaan we hier terug mee verder -
TheGuardian Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Week 12 Welke artiest is dit?Pb het me !
TheGuardian Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Excuses voor me lange afwezigheid. Ben helemaal terug en vanaf nu zul je hier elke maandagavond een nieuwe Raad de artiest vinden
TheGuardian Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 En vanaf deze maandagavond kunnen we weer allemaal genieten hiervan. De uitslag van de vorige artiest zal op 4 juni 2007 bekend gemaakt worden. Die avond komt er ook weer gelijk een nieuwe artiest waar je niet 1 punt maar 2 punten kunt aan verdienen.
Recommended Posts