ikik5 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 He ik ben nu al een tijd gta: sa aan het spelen en het leek me wel leuk om een keer een airrace te doen. Maar toen ik op het vliegveld kwam was er niks. Ik weet zeker dat het de goede plek was ! Mijn vraag was weet iemand waarom ik niks kon vind op het vliegveld ? Ik hoop dat iemand het andwoord weet? grt ikik5 Reageren
Bling Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Weet je zeker dat je op het goede vliegveld gekeken hebt? De airraces zijn namelijk te vinden op het vliegveld van Las Venturas, vlak naast een van de hangars aan de ingang van het vliegveld. Tevens kun je hier meer informatie vinden over de airraces. Mochten er verder nog vragen zijn, stel ze dan maar gerust hoor. @ Flying Dutchman: Bedankt voor de aanvulling. Dat van die scholen is inderdaad waar, maar ik ging ervan uit dat hij deze al gehaald had omdat zegt dat hij San Andreas al een tijdje aan het spelen is, en waarschijnlijk ook al een voortgang geboekt heeft. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Je moet natuurlijk eerst de Driving School gehaald hebben, anders kun je geen races doen, ook geen airraces. Ook moet je natuurlijk de Flying School doen, anders kun je niet eens in de vliegtuigen. Kijk hier voor meer informatie: - Wikigta: Driving School - Wikigta: Flying School - Wikigta: Airraces Zorg ervoor dat je deze gedaan hebt, dan kun je de airraces starten. Veel succes! Reageren
ikik5 Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 he jongens bedankt ik ben er nu mee bezig ik had nog even gekeken bij de driving school en zag dat ik de laatste missie niet had gedaat :$ want die lukte me even niet :P maar het stond er ook nergens bij bij de missie omschrijving bij de walktrough maar tog bedankt recpect (hoe je dat ook schrijft ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.