RGA Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Nou het is weer bijna carnaval Wordt nattuurlijk weer groot feest, in het zuiden iniedergeval Maar welk nummer wordt volgens jou een echte carnavalskraker, ik zou het zelf eigenlijk niet weten. Die van Theo Maassen is wel lache, Lauwe pis heet het. Kom maar met Reacties...... RGA >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar beeld&geluid forum .<<< Reageren
Bright Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 er staat een paard in de gang Bright Reageren
Koen729 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Geen een. Ik heb een vreselijke haat aan al die commerciële shitzooi. Draai dan op z'n minst echt muziek Reageren
ArticLight Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Bléh! Carnaval is niks aan, vooral de liedjes niet Doe mij maar gewoon Rock Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Zal vast weer een nummer van de Gebroeders Ko zijn... Ik ga in elk geval flink uit m'n dak met Carnaval, en mensen uit 't Noorden moeten niet komen zeiken want ze hebben nog nooit Carnaval gevierd. Reageren
Koen729 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Zal vast weer een nummer van de Gebroeders Ko zijn... Ik ga in elk geval flink uit m'n dak met Carnaval, en mensen uit 't Noorden moeten niet komen zeiken want ze hebben nog nooit Carnaval gevierd. Lol, dan ken je dat gedoe bij ons op school niet. Polonaise lopen met de kinderen van 5, kijken naar de kinderen uit Gr. 8 met een cowboy pak aan, etc. Reageren
cheizz Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 ik ben het RGA eens dat nummer van theo maassen is echt niet dat ik veel aan carnaval doe maar dat nummer is echt lol! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik zelf vier niet echt carnaval, en in Belgie word dat ook al zowiezo minder gedaan.. We hebben hier wel een paar carnvalsteden waar ze wel extreme carnaval freaken zijn, maar ik zelf ga dit jaar niet echt wat aan carnaval doen Ik moet trouwens die dag ook werken, en zie me niet als clown rondlopen in de zaal terwijl ik als ober werk.. Denk dat me baas me direct trap zal verkopen dan Maargoed, even over Carnavals Kraker, ik zelf heb vroeger eens een liedje gehoord met "Heey waar is me feestneus" Vond het wel een leuk liedje en er gingen best veel mensen toen uit hun dak.. Zelf ken ik eerlijk gezegd niet veel Carnaval krakers.. Zoals hierboven vermeld, ik doe niet aan carnaval vieren, heb dat maar 2 keer in me leven gedaan en is wat mij betreft ook genoeg Reageren
Godfather Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Zelf vier ik geen carnaval meer. Al ga ik naar de plaatselijke sporthal met carnaval lopen er kinderen van 6 of geestelijk gehandicapten -.- en dan moet je daarmee polonaise gaan doen. Niet dat ik daar wat tegen heb maar ik vindt mezelf gewoon te oud. Ik denk zelf de remake op De gebroeders ko. Uitgewoonde grot!! xD Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Heerlijk nog minder dan 2 weken en het feest begint! Ik vier net echt carnaval in de manier van als indiaan verkleed gaan en de polonaise doen maar meer gewoon 5 dagen uitgaan Ik vind Bier met een rietje van Rogier en co (die presentator van brabant party) wel een heerlijk lied Bewerkt: 3 februari 2007 door Dikbuik Reageren
RGA Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Volgens mij wordt carnaval door veel mensen echt verkeerd gezien. het lijkt wel alsof mensen denken dat je jezelf met carnaval moet verkleedden als clown of indiaan of cowboy ofzo, en dan op feest muziek beetje polonaise lopen, maar het is een veel groter feest. Je hebt bijvoorbeeld ook nog optochten met zelf gemaakte wagens, en sommige zijn ook zeker wel mooi. Maar ik vier zo geen carnaval, bij mij is het 5 dagen lang uitgaan en zuipen maar wel in de carnavals sfeer dus iets andere klere aan, en uit je dak maarja, mensen uit het noorden kunnen dat waarschijnlijk niet begrijppen omdat ze het nog nooit echt meegemaakt hebben. ik hoop op meer reacties van mensen die wel carnaval vieren RGA Reageren
Dikbuik Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Volgens mij wordt carnaval door veel mensen echt verkeerd gezien.het lijkt wel alsof mensen denken dat je jezelf met carnaval moet verkleedden als clown of indiaan of cowboy ofzo, en dan op feest muziek beetje polonaise lopen, maar het is een veel groter feest. Je hebt bijvoorbeeld ook nog optochten met zelf gemaakte wagens, en sommige zijn ook zeker wel mooi. Maar ik vier zo geen carnaval, bij mij is het 5 dagen lang uitgaan en zuipen maar wel in de carnavals sfeer dus iets andere klere aan, en uit je dak maarja, mensen uit het noorden kunnen dat waarschijnlijk niet begrijppen omdat ze het nog nooit echt meegemaakt hebben. ik hoop op meer reacties van mensen die wel carnaval vieren RGA Idd. Iedereen heeft een verkeerd beeld van carnaval. Het is gewoon 5 dagen uitgaan in plaats van 1 dag in de week. En iedereen gaat uit dus het is altijd een groot feest. Dus vervolgens niet meer posten : ik ga niet als cowboy de polonaise lopen want dat is niet waar, ik heb nog nooit iemand dat zien doen...(ja in groep 6 dan ofzo ) Reageren
sophianumgamer Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik ga met carnaval alleen naar de fuif die onze school dan organiseerd in discotheek Galouppe in Gulpen. Echte carnavalsmuziek is overigens NIET Gebroeders Ko ofzo, maar echte Limburgse groepen zoals Taai Taai, Fietsefreem, Beppie Kraft en 't Merretkoer . Ik zeg echter niet dat ik het echt geweldige muziek vind. Geef mij maar Anti-Flag en andere punk! Aye, Sophianumgamer Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Volgens mij wordt carnaval door veel mensen echt verkeerd gezien. het lijkt wel alsof mensen denken dat je jezelf met carnaval moet verkleedden als clown of indiaan of cowboy ofzo, en dan op feest muziek beetje polonaise lopen, maar het is een veel groter feest. Je hebt bijvoorbeeld ook nog optochten met zelf gemaakte wagens, en sommige zijn ook zeker wel mooi. Maar ik vier zo geen carnaval, bij mij is het 5 dagen lang uitgaan en zuipen maar wel in de carnavals sfeer dus iets andere klere aan, en uit je dak maarja, mensen uit het noorden kunnen dat waarschijnlijk niet begrijppen omdat ze het nog nooit echt meegemaakt hebben. ik hoop op meer reacties van mensen die wel carnaval vieren RGA Idd. Iedereen heeft een verkeerd beeld van carnaval. Het is gewoon 5 dagen uitgaan in plaats van 1 dag in de week. En iedereen gaat uit dus het is altijd een groot feest. Dus vervolgens niet meer posten : ik ga niet als cowboy de polonaise lopen want dat is niet waar, ik heb nog nooit iemand dat zien doen...(ja in groep 6 dan ofzo ) 4 dagen toch? Zaterdag, zondag maandag en dinsdag, tenminste hier dan. Maar die vrijdag voor Carnaval hebben wij altijd feest van school, maar daar wordt nooit alchohol verkocht. Moet je van te voren alles zuipen. Reageren
RGA Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ja vrijdag bij mij ook al dus dan ist 5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.