-eend- Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Ik kan burn & lap niet op goud halen.. je tijd moet 36sec. zijn, maar mijn laagste tijd is nu 36.365sec ofzo... dus heeft iemand tips? Reageren
Pemp Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Bij Elke bocht gewoon niet teveel snelheid en de ''Handbrake'' knop indrukken dan maakt de auto makkelijke bochten Ik hoop dat je hier iets aan hebt, Pemp Reageren
Ophion Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Hier!Oké nou ik zou zeggen Pemp ... dat weet hij zeker al. Stuur HerrieM een pm want hij is de master van de scholen! Ik heb een topic gezocht waar jij iemand wou helpen met de missie Burn and lap. Toen kon ik het proberen maar wou ook niet. En HerrieM heeft er in gepost hoe je het makkelijk kan halen. Ik zoek nog verder naar het topic maar PM HerrieM maar even want hij wil het wel uitleggen denk ik! Gevonden! zie de posts van HerrieM Hier! Bewerkt: 3 februari 2007 door jovu123 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Geconcentreerd blijven, niet op de tijd letten, en vooral niet denken: '; dit gaat best goed'. Dan ben je namelijk uit je concentratie gestoord en dan gaat het meestal mis dus Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Je hebt op Wikigta een hele goeie uitleg hoe alles moet. Voortaan kan je daar alles wel zoeken. Hier de link.Succes ermee! Reageren
-eend- Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 T lukt niet.. En ik heb geen zin om hem in Savegame Aanvraat te zetten, ik moet hem zelf ook kunnen.. Voor mijn volgende SA game. Zijn er nog meer tips voor? @ Moderator: Maak er maar kleine letters van, mijn CAPS staat niet aan en ik heb geen zin om steeds shift in te drukken.. >>> Door Bling: Uhm.. Oke, done. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.