Jump to content

Afscheid van VforV

Recommended Posts

Geplaatst:

Stop je ermee omdat je teveel op mr-green moet spammen? :puh: iniedergeval, ik zie je daar nog wel ooit :)

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dikbuik

2

• Lantyz

1

• Pietje II

1

• Gunslinger

1

Geplaatst:

Jammer dat je weggaat, ik vond je een goede mod. Wel leuk dat je nog steeds op WikiGTA blijft werken :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wist dat je in een moeilijk process zat hier op het forum, en dat je van plan was om eventueel te stoppen, maar dat het zo snel zou gaan gebeuren, dat had ik niet gedacht! Je was een Top Moderator die terecht aan het Liberty City Stories fora was gekoppeld, en daar wist je de boel op orde te houden. Ik heb heel veel contact met je op MSN en Xfire, dus we spreken elkaar nog!

_O__O_ Ian _O__O_

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

ik heb je nooit zo vaak gezien maar vind het wel jammer dat je weg gaat. zo houden we geen ervaren moderators meer over.

mvg Bright

Geplaatst:

Je hebt zeker goed gemodereerd, als je dat zo schrijft. Ik heb je eigenlijk alleen in GTA4 forum zien modereren, maar in de andere forums zal dat ook wel goed zijn geweest. Ik wens je veel sterkte toe als niet-moderator en hopelijk zien we je regelmatig weer terug in de betreffende forums.

Geplaatst:

Ik wou ook nog even kwijt dat ik het jammer vind dat het zo heeft moeten lopen. Je hebt je taken als Moderator altijd uitbundig goed uitgevoerd. Helaas zet je er nu een punt achter, en stop je in je functie. Ik vind het ondanks je vertrek toch goed van je dat je aan WikiGTA wilt blijven werken, want je bent een onmisbaar persoon daar. Naast dit hoop ik ook dat je wel als Megalid actief blijft, en ik je nog regelmatig kan spreken op MSN/Xfire. :)

Bedankt voor al je werk, VforV! Je was een top Moderator! _O_

Geplaatst:

Dat meen je niet :N VforV ook al? aah wat jammer zeg jij hebt het goed gedaan als Mod. een applausje verdiend voor al die werk die je de afgelopen maanden verricht hebt :klap:

Geplaatst:

Jammer dat je stopt V.. Je was een top moderator die zijn werk goed deed. Je deed je werk goed. Ik kwam in je GTA IV fora niet vaak maar wél veel in het LCS Fora. Daar was je ook echt thuis. Net als mij viel je ook voor Liberty City Stories, je hebt er altijd goed gemodereerd en geholpen. Helaas stop je nu, gelukkig stop je niet met WikiGTA want daar ben je bijna niet te missen.

Je was een top mod Ian!

_O_Ian _O_

Geplaatst:

heel jammer dat je stopt VforV. Aan de ene kant had ik het ook wel verwacht aangezien het LCS Forum steeds rustiger wordt. Bovendien is het GTA IV Forum nog niet 'echt' op gang gekomen behalve vage speculaties. Je hebt je (korte) tijd als Moderator prima gedaan, toch moet ik zeggen dat blauw jouw veel beter staat dan groen. Gelukkig blijf je actief als WikiGTA medewerker en Megalid. :klap:

Geplaatst:

Jammer dat je stopt. Je deed je werk erg nauwkeurig en goed.

Je luisterde goed naar leden en hielp iedereen.

Veel plezier verder! ;)

Geplaatst:

VforV, je bent altijd een goede en gezellige moderator geweest, en

daarom verbaasd het me ook dat je nu van je moderator-taak afstapt.

Gelukkig kunnen we je nog wel in het groen terugzien!

Geplaatst:

Ian, ik dacht dat je nog een paar jaar meeging. Want ik schrok echt toen ik de topictitel zag. :( Je was altijd een goede Moderator. En je pwnd (:clown:) nog steeds met Wiki. Dus veel succes verder, en misschien zien we jou nog eens terug als moderator :D Ik hoop op die dag !

Geplaatst:

Jammer VforV ( Ian ) :) Je deed het echt goed als moderator. Gelukkig blijf je wel bij WikiGTA werken. ^_^

Geplaatst:

Jammer VforV, maar ik had het eigenlijk al verwacht na wat ik deze week gezien had.. Schrok dus ook niet echt van de titel. Bedankt wat je voor het forum gedaan hebt

_O_VforV _O_

Geplaatst:

Erg jammer dat je stopt met het moderatorschap.

Zelf ken ik jou niet echt, maar het is toch vreselijk, omdat er straks niks meer overblijft op GTAforum :-(

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...