M4X Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Dit verbaast me eerlijk gezegt best wel. Je deed het goed in de LCS en GTA IV fora, en de LCS fora waren toch eigenlijk wel jouw plek. Je bent de Nr.1 LCS kenner van het forum, je helpt veel mensen en je voerde je taken als moderator erg goed uit. Ik vind het jammer dat je stopt als moderator, maar hopelijk blijf je een goed en actief megalid, en ik vind het goed van je dat je ook actief blijft op Wikigta
SamShine Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Harstikke jammer VforV, ik ben van mening dat je geschpapen was voor het moderatorschap, wat je ook geweldig deed! Jammer dat je er nu mee op houdt, ik hoop je nog veel terug te zien. Veel succes verder!
Godfather Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Ik vindt het ook zeer jammer dat je stopt. Ik zit nog niet zo lang op het forum maar heb al wel veel van je gezien. Alhoewel jammer dat je stopt! Bewerkt: 3 februari 2007 door Godfather
.Levi. Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Bedankt voor je bijdrage en inzet als moderator VforV. Jammer dat je uit de crew stapt, maar als dit je beslissing is dan heb ik daar alle begrip voor. Nog heel veel succes verder, je was een goeie.
Kakaroth Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik ben er ook niet zo lang, maar je poste veel in het lcs forum, dus jammer dat je stopt.
Nemean^inf Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Nog meer uit het team... Jammer dat je weg bent VforV.
MASTERMIND Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Nog meer mensen die hun fuctie neerleggen, Ik vind het ook heel jammer VforV.
weci Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ja, ik vind het ook jammer dat je stopt.
Dikbuik Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Bedankt voor het goede gemoderate! Ian Plee
Pitbull Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Jammer, ik heb je nooit echt heel goed gekend, maar weet dat ik je altijd een goede mod heb gevonden, het ga je goed
GTAVC Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Jammer dat je weg gaat het worden er steeds minder en je was een goeie mod maar het gaat je goed Bewerkt: 4 februari 2007 door GTAVC
Clowntje_93 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Jammer dat nu OOK al VforV weggaat. Je was een geweldige moderator V, maar het zat er inderdaad al aan te komen..
Tunix Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Erg jammer dat je stopt. Je was een erg goede Mod. Ik heb je erg vaak gezien in het LCS forum . Je was me een paar keer voor . Veel succes verder! @Lantyz: Zo te zien is het LCS forum nu onbeheerd, is er al bekend wie VforV en Dizzee gaat opvolgen?
.Timothy Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Zo, het regent aftredingen van crewleden... Ik ken je niet zo heel goed maar toch jammer, weer een groene jas verkocht... VforV
Toni Caprioni Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Raar dat je stopt, had ik eigenlijk niet verwacht. Je was een goeie moderator die ook veel verstand had van GTA, ik hoop je weer snel te zien op het forum, God zij dank dat je het forum niet hebt verlaten. Je hebt je werk goed gedaan en ik wil je bedanken voor al je werk op dit forum, de tijd dat je hier hebt gewerkt als moderator was een goeie tijd! Bewerkt: 4 februari 2007 door Toni Caprioni
Recommended Posts