Talietje Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Weet iemand een code voor de blokjes weg te halen bij het douchen? Alvast bedankt Reageren
Bv202 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik denk niet dat daar een cheat voor is, er bestaan wel mods voor. Reageren
Velaro Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Er bestaat denk ik wél een code voor, maar ik heb iets beter gevonden: je moet het installeren en voilà geen blokjes meer. The Sims 2 (No censor patch) Reageren
Jowx Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Verplaatst naar overige genres, let in het vervolg alsjeblieft op het forum waar je het topic in plaatst. Reageren
Talietje Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Er bestaat denk ik wél een code voor, maar ik heb iets beter gevonden: je moet het installeren en voilà geen blokjes meer.The Sims 2 (No censor patch) Maar op wat moet ik klikken? Er staan verschillende downloadlinks. Reageren
Jowx Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Maar op wat moet ik klikken?Er staan verschillende downloadlinks. Dat maakt niet uit, het zijn allemaal dezelfde downloads. Alleen is de downloaddatabase waarvan je het bestand download verschillend, maar dat heeft voor de download geen invloed. Daarom heten het ook 'Mirrors', het enigste is de snelheid van de download die per mirror kan verschillen. Reageren
Talietje Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 en dan heb ik nog een probleempje, ik heb het opgeslaan op mijn bureau blad en hoe zet ik het verder in mijn spel? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 en dan heb ik nog een probleempje, ik heb het opgeslaan op mijn bureau bladen hoe zet ik het verder in mijn spel? Als eerst even het bestand uitpakken, dit kan je doen met WinRar of WinZip. Dan als je dat gedaan hebt komt er een bestand uitrollen met de naam; 'NoCensor.exe'. Het is dus een .exe bestand, dat betekent dat je er iets mee kan opstarten. Dubbelklik erop en je krijgt een scherm, als het goed is moet je een grote knop met 'patch' erop zien staan. Klik erop en dat zou het moeten zijn. Reageren
Talietje Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 hoe moet ik uitpakken? Reageren
Jowx Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 hoe moet ik uitpakken? Als je WinRar hebt moet je er rechts op klikken en op ''Hier uitpakken'' klikken. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Heb je die patch ook voor de PSP? Ik heb namelijk The Sims 2 op de PSP en dat wil ik ook wel Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 werkt deze patch ook voor de sims 1? Wat je ookkunt doen is ze in bad laten en ze er dan uit halen met de cheat move_objects on. dan zijn ze ook naakt en zijn de blokjes weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.