Jump to content

Land,Sea And Air Ace

Gino99

Recommended Posts

Gino, meestal worden deze problemen veroorzaakt doordat je iets niet goed doet in een missie, maar laten we eens kijken naar deze missie. In deze missie moet je als eerste op de Sanchez langs het strand, dit kan een klein probleempje vormen, omdat je snel tegen iets kan botsen. Let dus op en ga niet al te snel, want voorzichtig aan kost minder tijd dan telkens vallen. Als je dat gedaan hebt ga je op de hovercraft. Dan zit je op het open water en dan kun je echt snelheid gaan maken. Dit is van essentieel belang, want hier kun je veel tijd op scoren. Het beste kun je dan ook niet rondjes gaan maken, maar als je ergens tegenaan gekomen bent is het nodig om de L toets te gebruiken om snel om te keren en vervolgens maak je weer opmars naar de eind lijn.

Als je daarop zit is het aan te raden om een aërodynamische beweging te maken. Dit kun je doen door snel achter elkaar de 'analoge' knop naar voren te schuiven. En zorg dat je in één rechte lijn er telkens heen vaart. Zo maak je snelheid en dat kan het eind bepalen. Wanneer dit voltooid is ga je met een helikopter richting de vuurtoren, hierbij is het vooral van belang dat je ook in één rechte lijn vliegt. Je kunt hier bijvoorbeeld snelheid maken door met de neus naar voren te kantelen, en je weet het. Wie blijft proberen zal het leren, veel succes man!

Als dit alles niet lukt dan zou je de savegame ook nog aan kunnen vragen in het topic: 'Savegame Aanvraag', mocht je hier niets aan hebben dan kun je het door mij geschreven stukje op 'WikiGTA' lezen. Mocht er naast dit nog iets zijn, dan hoor ik dat graag. ;)

Delen op andere websites

Hoi Mensen ik krijg de zijmissie land sea and air ace maar niet gehaald ik kom altijd te laat aan heeft iemand misschien tips VRESELIJK bedankt als iemand me helpt

Groetjes Gino

Probeer zo snel mogelijk met de Sanchez naar de Jet Ski te komen, hoe minder tijd je hier insteekt hoe meer tijd je verder overhebt. Maak met de Sanchez goede bochten door de L-toets in te drukken, en maak je je maar geen zorgen, dit is nou typisch zo'n race waar je de baan even goed verkend moet hebben voordat je het succesvol uit kan racen. Probeer vooral niet over heuveltjes te springen om stukken af te snijden, je zult altijd zien dat Victor van zijn Sanchez valt.

Wanneer de Jet Ski in zicht is, probeer dan flink vaart te maken met de Sanchez naar de Jet Ski toe, en spring er van af terwijl je nog rijdt. Nu springt Victor van de Sanchez af, en kan je meteen naar de Jet Ski rennen. Probeer al een paar meter voor de Jet Ski op het driehoekje (triangle) te drukken, zodat Victor op de Jet Ski 'geteleporteerd' wordt. Wanneer je vlak bij de Jet Ski staat, zal Victor namelijk nog even héél sloom op gaan stappen. Eenmaal op de Jet Ski moet je er voor zorgen dat je flink vaart maakt. Duw de analoge joystick naar voren, zo zal Victor een aërodynamische houding aannemen en zal hij in een mum van tijd een flinke vaart maken. Probeer de checkpoints in een rechte lijn te nemen.

Wanneer je in Leaf Links bent en de helikopter (Sea Sparrow) waar je dadelijk in moet stappen al in zicht is, probeer dan recht met de Jet Ski over het land heen naar de helikopter te gaan, en terwijl je nog in de lucht zit van het springen (of op het land), spring dan ook weer meteen van de Jet Ski af zodat je meteen bij de helikopter terecht komt. Wanneer je in de helikopter stapt is-ie meteen startklaar, druk dan ook mee dat je instapt op het kruisje (cross) om op te stijgen. Probeer door de corona's heen te vliegen, liefst zo snel mogelijk maar probeer niet te hoog of te laag te gaan, want anders zul je de corona niet pakken. Hier zijn eigenlijk niet zoveel tips voor, probeer gewoon zoveel mogelijk vaart te maken.

Ik wens je veel succes verder, en mocht het nog niet lukken dan kun je het natuurlijk nog altijd even zeggen! :cya:

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

Hoi Mensen ik krijg de zijmissie land sea and air ace maar niet gehaald ik kom altijd te laat aan heeft iemand misschien tips VRESELIJK bedankt als iemand me helpt

Groetjes Gino

Probeer zo snel mogelijk met de Sanchez naar de Jet Ski te komen, hoe minder tijd je hier insteekt hoe meer tijd je verder overhebt. Maak met de Sanchez goede bochten door de L-toets in te drukken, en maak je je maar geen zorgen, dit is nou typisch zo'n race waar je de baan even goed verkend moet hebben voordat je het succesvol uit kan racen. Probeer vooral niet over heuveltjes te springen om stukken af te snijden, je zult altijd zien dat Victor van zijn Sanchez valt.

Wanneer de Jet Ski in zicht is, probeer dan flink vaart te maken met de Sanchez naar de Jet Ski toe, en spring er van af terwijl je nog rijdt. Nu springt Victor van de Sanchez af, en kan je meteen naar de Jet Ski rennen. Probeer al een paar meter voor de Jet Ski op het driehoekje (triangle) te drukken, zodat Victor op de Jet Ski 'geteleporteerd' wordt. Wanneer je vlak bij de Jet Ski staat, zal Victor namelijk nog even héél sloom op gaan stappen. Eenmaal op de Jet Ski moet je er voor zorgen dat je flink vaart maakt. Duw de analoge joystick naar voren, zo zal Victor in een mum van tijd een flinke vaart maken. Probeer de checkpoints in een rechte lijn te nemen.

Wanneer je in Leaf Links bent en de helikopter (Sea Sparrow) waar je dadelijk in moet stappen al in zicht is, probeer dan recht met de Jet Ski over het land heen naar de helikopter te gaan, en terwijl je nog in de lucht zit van het springen (of op het land), spring dan ook weer meteen van de Jet Ski af zodat je meteen bij de helikopter terecht komt. Wanneer je in de helikopter stapt is-ie meteen startklaar, druk dan ook mee dat je instapt op het kruisje (cross) om op te stijgen. Probeer door de corona's heen te vliegen, liefst zo snel mogelijk maar probeer niet te hoog of te laag te gaan, want anders zul je de corona niet pakken. Hier zijn eigenlijk niet zoveel tips voor, probeer gewoon zoveel mogelijk vaart te maken.

Ik wens je veel succes verder, en mocht het nog niet lukken dan kun je het natuurlijk nog altijd even zeggen! :cya:

Ok jongens alvast bedankt voor de uitleg ik ga de missie zometeen proberen

en nog een fijne dag!

Bewerkt: door gino99
Delen op andere websites

waar kun je deze zij missie vinden?

Hij is te vinden naast de vuurtoren. Je ziet daar een Sanchez staan. Eenmaal op deze Sanchez gesprongen start de missie 'Land, Sea and Air Race' meteen. Wat je moet doen kun je in de eerste paar post lezen.

Kaartje:

srcelk5.png

Delen op andere websites

waar kun je deze zij missie vinden?

Hij is te vinden naast de vuurtoren. Je ziet daar een Sanchez staan. Eenmaal op deze Sanchez gesprongen start de missie 'Land, Sea and Air Race' meteen. Wat je moet doen kun je in de eerste paar post lezen.

Kaartje:

srcelk5.png

ow okej bedankt :klap:;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Het is me gelukt! met een tijd van 4:18!

Ik maakte de fout met de Sanchez.En bedankt voor alle goeie tips

---------------------------------------------------------------------

Ohja hier kan een slotje op :)

>>> Door SummerBase: Gelieve niet dubbelposten, als je nog iets toe wil voegen kan dat met de EDIT knop. ;) En ik laat het topic gewoon open, als iemand nog wat te vragen heeft kan hij dat hier doen. Toevoegingen zijn nu niet nodig. :)<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...