Rinaldootje Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Ik ben vanplan om een test te gaan uitvoeren met alle land voertuigen. ik ben dan van plan om alle voertuigen op het dirtbiketrack in het noorden van downtown te gaan uitproberen. willen jullie alstjebliefd meehelpen je hoefd aleenmaar te zeggen dat je meehelp en welk(e) voertuig(en) je wilt uitpoberen. En dan moet je ze ook gaan uitproberen. Neem maar een willekeurige roete. Het gaat om alle onroad en offroad voertuigen Dit zijn de voertuigen. Landstalker Mesa Grande Moonbeam Perennial Regina Blista Compact Esperanto Hermes Idaho Manana Sabre Stallion Virgo Admiral Greenwood Oceanic Sentinel Sentinel XS Washington Cholo Sabre Cuban Hermes Gang Rancher Voodoo Banshee Cheetah Comet Deluxo Infernus : rinaldootje Phoenix Polaris V8: rinaldootje Sabre Turbo Stinger Benson Boxville Bulldozer Flatbed Linerunner Mule Securicar Trashmaster Yankee Bobcat Burrito Mr Whoopee Pony Rumpo Walton Biker Angel: rinaldootje BMX Faggio Freeway PCJ-600 Sanchez Streetfighter Ventoso Wintergreen BF Injection Caddy Domestobot Sandking Stretch: rinaldootje Quad Baggage Handler Bus Cabbie Coach Forklift Taxi Ambulance Fire Truck VCPD Cruiser VCPD WinterGreen VCPD Cheetah VCPD Enforcer FBI Washington Rhino: rinaldootje Barracks OL Patriot Splitz-6 ATV Bovver '64: rinaldootje Als je de voertuig(en) hebt gekozen wil ik dat je dit lijstje gebruikt. [b]Voertuig(en)[/b] Alle voertuigen die al bezet zijn zet ik een streep doorheen. Ik hoop dat veel mensen meehelpen met dit onderzoek. Als je de wagen hebt uitgeprobeert wil ik dat je je post EDIT en dan dit lijstje gebruikt en bij alle vragen behalve "Voertuig(en)?" een uitleg geeft. [b]Voertuig(en)?[/b] [b]Goede wegligging?[/b] [b]Slippen?[/b] [b]Omvallen?[/b] [b]goede Voertuig?[/b] Alvast bedankt:) En voor vragen PB mij maar even. Rinaldootje P.S. Voertuig(en) Infernus Polaris V8 Rhino Bovver '64 Stretch Biker Angel Met vriendelijke groeten rinaldootje Bewerkt: 3 februari 2007 door rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.