Rinaldootje Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Ik ben vanplan om hier ook een test te gaan uitvoeren met alle land voertuigen. ik ben dan van plan om alle voertuigen op het dirtbiketrack in het noorden van downtown te gaan uitproberen. willen jullie alstjebliefd meehelpen je hoefd aleenmaar te zeggen dat je meehelp en welk(e) voertuig(en) je wilt uitpoberen. Maak niet uit welke richting je neemt. Het gaat om alle onroad en offroad voertuigen Dit zijn de voertuigen. Landstalker Mesa Grande Moonbeam Perennial Rancher Romero's Hearse Blista Compact Esperanto Hermes Idaho Manana Sabre Stallion Virgo Admiral Glendale Greenwood Oceanic Sentinel Sentinel XS Washington Cuban Hermes: DX11 Gevraagd via PB Gang Burrito Voodoo Angel Banshee Cheetah Comet Deluxo Infernus Phoenix Sabre Turbo: Donald F. Duck Stinger Benson Boxville Flatbed Linerunner Mule Packer Securicar Spand Express Trashmaster Yankee Bobcat Burrito Mr Whoopee Pony Rumpo Top Fun Walton Freeway Faggio PCJ 600 Pizzaboy Sanchez BF Injection : Donald F. Duck Bloodring Banger A Bloodring Banger B Caddy Hotring Racer Hotring Racer A Hotring Racer B Love Fist Sandking: Donald F. Duck Stretch: Donald F. Duck Baggage Handler Bus Cabbie Coach Kaufman Cab Taxi Zebra Cab Ambulance Barracks OL FBI Cheetah Enforcer FBI Rancher FBI Washington: Donald F. Duck Fire Truck Patriot Police Rhino Als je de voertuig(en) hebt gekozen wil ik dat je dit lijstje gebruikt. [b]Voertuig(en)[/b] Alle voertuigen die al bezet zijn zet ik een streep doorheen. Ik hoop dat veel mensen meehelpen met dit onderzoek. Als je de wagen hebt uitgeprobeert wil ik dat je je post EDIT en dan dit lijstje gebruikt en bij alle vragen behalve "Voertuig(en)?" een uitleg geeft. [b]Voertuig(en)?[/b] [b]Goede wegligging?[/b] [b]Slippen?[/b] [b]Omvallen?[/b] [b]goede Voertuig?[/b] Alvast bedankt:) En vragen via PB Rinaldootje P.S. Mijn gta vc is een beedja kapot ga binnenkort een nieuwe halen dus ik help hier even niet mee. Met vriendelijke groeten rinaldootje EDIT: Donald F. Duck heeft mij een PM gestuurd met zijn voertuigen Voertuig(en) Sabre Turbo FBI Washington BF Injection Stretch Sandking Dus deze voertuigen zijn ok al bezet maar ik wil wel dat er word geandwoord en hun mening hier word gegeven anders moet ik dadaelijk weer gaan dubbelposten en ik heb er niet zo een zin in. Groetjes rinaldootje Bewerkt: 4 februari 2007 door rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.