ricky90 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik heb sinds kort Gta Sa gekocht. Dit was versie 2 en op een andere forum zeiden ze dat je beter versie 1 kon nemen want dan kan je op Sa:mp en auto veranderen enzo. Nou nu heb ik versie 1 ervan gemaakt ik kan auto`s toevoegen enzo. Maar nu wil ik online komen ik heb dus op de site : http://center.mtasa.com De MTA:SA gedowload. Als ik hem opend en dan probeer me met een server te inloggen. Doet die dat ik krijg ook nog dat laden te zien alleen dan blijft die zwart of ik zie een heuvel en kan met me mannentje lopen maar verder kan ik niks en dan blijft me beeld ook op 1 punt vast staan. Weet iemand hoe ik op een mannier er wel ik kan komen ?? Alvast bedankt Groetjes Ricardo het is gelukt nu nog een drift-clan zoeken >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<< Reageren
Ophion Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Hoi, hoe heb je het opgelost ? Ik heb het probleem soms. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.