Jump to content

Harry Potter

Wat vinden jullie het beste?? De boeken, films of de spellen?  

50 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is het beste???

• De boeken (welke?)
      25
    • De films (welke?)
      20
    • De spellen (welke?)
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou eens van jullie willen weten wat je het beste vond van de tot nu toe Harry Potter Serie.

Ik vind boek en film 4 het beste. (HP en de vuurbeker.)

P.S.: Ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb zoiets niet gezien. ;)

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• weci

5

• RobertSA

3

• NandroDavids

1

• Steel Dogg

1

Geplaatst: (bewerkt)

Persoonlijk hou ik niet zo van toveren,magie, HP maar als ik dan toch echt moet kiezen zijn de films zeker de beste :puh: (ik heb alleen HP Vuurbeker gezien) De boeken zijn zo groot en zo saai lijkt me en de spellen zijn helemaal een flop ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Ik vind dit soort polls meer thuishoren in het Beeld & Geluid Forum, dus bij deze is het topic verplaatst. Natuurlijk zijn boeken en games geen dingen die direct geassocieerd zullen worden met het Beeld & Geluid Forum, maar het Onzin Forum zie ik meer als plek voor alledaagse dingen.

Genoeg gepraat, laat ik ook nog maar even ontopic gaan door mijn mening te geven. De games speel ik niet, omdat ik zoiezo weinig games speel. Buiten Grand Theft Auto en de FIFA-serie zijn er weinig games die me kunnen bekoren. De boeken daarentegen heb ik wel gelezen en de films heb ik ook gezien. De vierde film viel me zwaar tegen, maar de boeken vind ik wel boeiend om te lezen. Ik heb dus gestemd op de boeken, maar er is voor mij niet één die ver boven de andere boeken uitspringt.

Geplaatst:
Ik vind dit soort polls meer thuishoren in het Beeld & Geluid Forum, dus bij deze is het topic verplaatst. Natuurlijk zijn boeken en games geen dingen die direct geassocieerd zullen worden met het Beeld & Geluid Forum, maar het Onzin Forum zie ik meer als plek voor alledaagse dingen.

Genoeg gepraat, laat ik ook nog maar even ontopic gaan door mijn mening te geven. De games speel ik niet, omdat ik zoiezo weinig games speel. Buiten Grand Theft Auto en de FIFA-serie zijn er weinig games die me kunnen bekoren. De boeken daarentegen heb ik wel gelezen en de films heb ik ook gezien. De vierde film viel me zwaar tegen, maar de boeken vind ik wel boeiend om te lezen. Ik heb dus gestemd op de boeken, maar er is voor mij niet één die ver boven de andere boeken uitspringt.

Ik ook zoiets. Ooit eens HP en De Geheime Kamer gespeeld. Wat een rotzooi :{ De films zijn ook slap, er de kleine maar leuke dingen uit de boeken worden weggelaten. Voor mij springt HP en de Orde van de Feniks er echt uit. Alles lekker stiekem :)

Geplaatst:

De boeken uiteraard :*D

In de films ontbreekt gewoon teveel.

Ik kijk ook uit naar boek 7, waarvan de engelse versie op 21 juli uitkomt :)

Geplaatst:

Tja de keuze vind ik erg makkelijk. Ik houd niet zo veel van lezen. Dus de boeken vallen af. Liever speel ik alleen race games enz. Dus spel valt ook al af. Dus blijft er nog maar 1 over. De film je hoeft namelijk niks hiervoor te doen. Ja kijken maar dat is het ook. Het gaat mij gewoon op die handigheid. ;)

Geplaatst:

Ik vind ze eigenlijk allemaal erg leuk. Ik weet nog toen vroeger paar jaren terug, zo'n 7 jaar bijna denk ik, de boeken erg populair waren. Ik kocht ze dan ook, en kon me erin verdiepen met me fantasie. Daarna kwam de eerste film wat later uit, deze was een succes, ben hem wel 3 keer gaan kijken. 1 keer met famillie, 1 keer tijdens verjaardagsfeestje en 1 keer op een cruiseschip die ze toen in de filmzaal gaven, alleen jammer genoeg in het engels..

Daarna kwam ook de eerste games uit, de eerste 2 van De steen der wijzen en de geheime kamer had ik gekocht, vond ze erg leuk en per nieuw game werden ze wel beter en beter geproduceert ook qua kwaliteit.

Maar uiteindelijk kiest ik dan toch voor de films, het is machtig hoe ze zo'n film kunnen maken over de magische wereld van de Harry Potter boeken, is precies alsof je fantasie werkelijkheid is op dat moment...

En wat me opvalt is dat de films door jong en oud worden bekeken..

Geplaatst:

De boeken uiteraard.

Als je soms die films ziet, dan denk je van: " Waar stond dat stuk in hemelsnaam in het boek?"

Ik lees ook wel graag en het is altijd handig als je weer eens een boekbespreking voor "die van Nederlands" moet maken.

Geplaatst:
De boeken uiteraard :*D

In de films ontbreekt gewoon teveel.

Ik kijk ook uit naar boek 7, waarvan de engelse versie op 21 juli uitkomt :)

Ik kijk ook al erg uit naar het 7de boek.

Maar ik heb de anderen al in het Nederlands, dus wacht ik dit keer ook maar

tot de Nederlandse versie uitkomt... :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...