Jump to content

Harry Potter

Wat vinden jullie het beste?? De boeken, films of de spellen?  

50 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is het beste???

• De boeken (welke?)
      25
    • De films (welke?)
      20
    • De spellen (welke?)
      4

Recommended Posts

• 2 weken later...
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• weci

5

• RobertSA

3

• NandroDavids

1

• Steel Dogg

1

Geplaatst:

vind de boeken het leukste, daar word tenminste alles in verteld en kan je zelf denken hoe het eruit ziet. de spellen zijn helemaal niet leuk en de film word stukken uit gelaten wat wel in de boeken voor komt

Geplaatst:

De boeken :eten: Ik vind ze allemaal leuk, dus ik weet niet zo goed welke ik zou moeten kiezen. :$

De films zijn dan wel gebaseerd op de boeken maar niet helemaal, waardoor de film toch raar wordt.

De spellen zijn gewoon belachelijk, ze worden gewoon helemaal verdraaid.

Maar Harry Potter = echt wel goed :tu:

Geplaatst:

Heb tot nu toe alle boeken gelezen en elke film gezien. Persoonlijk vond ik Harry Potter en de Gevangene van Azkaban en Harry Potter en de orde van Feniks de beste boeken. Kan dan ook niet wachten tot film 5 uit komt.

De trailer vind ik echt geweldig. De beste tot nu toe.

Geplaatst:

Ik heb gezegd ded film, want de boeken heb ik niet gelezen want dat haat ik , en de spellen zien er zuigend uit.

Geplaatst:

De film zijn echt spannend en leuk.

Ik heb de boeken niet gelezen maar die lijke mij niet leuker dan de films

• 1 year later...
Geplaatst:

De boeken werden steeds beter en spannender m'n favo's zijn deel 4 en 5 die waren de beste van boek en film en heel spannend, en boek 7 is nu ook m'n favo ik ben benieuwd naar de film.

Het is jammer dat er in de film er zoveel uit laten wat best belangrijk kan/kon zijn, ben blij dat ze het met deel 7 in 2-en doen, langer genieten en zo komen we hopelijk ook meer te weten en krijgen we antwoorden op vragen, maar dan moeten het niet te lang laten duren om het na elkaar te laten zien.

Ik haat omber echt en ze heeft haar verdiende loon gekregen, wanneer ik de film of boek lees wordt ik al boos, en ook als ik aan haar denk dus ze heeft het goed gespeeld.

Het is erg jammer dat de nl versie veel later kwam en de rest het al gelezen had.

Boek 7 is echt zo spannend maar ook zeker treurig heb deze dan ook in 3 dagen uitgelezen, wel rustig en langzaam, het kamperen enzo was niks en veel te lang daarna was het stukken beter zeker naar het einde toe, dat mag dus uit de film dit is ook het eerste hp boek waar ik van moest huilen door de doden.

Favo personages: harry, hermelien, de wemel tweeling, tonks, perkamentus en vast nog meer.

De games heb ik allemaal maar 2 pas nog gespeeld wou wachten tot ik alles had maar dat duurt te lang, zover ik kan zien worden steeds beter dat is wel fijn, kan er niet veel over zeggen verder.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...