qbdown Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Kan iemand de beach party even voor mij doen bij OG Loc? Savegame zit erbij.
NandroDavids Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Kan iemand de beach party even voor mij doen bij OG Loc?Savegame zit erbij. Mission Passed! >> Life's a beach Beloning: Respect+ Gesaved bij: The Johnson House Savegame: GTASAsf1.b Bijzonderheid: Ik heb gesaved op slot 1 omdat slot 6 bij mij bezet is door een savegame van iemand anders. Mocht je je savegame weer op slot 6 willen hebben, verander bij het opslaan van je savegame de 1 dan in een 6. Veel succes en plezier verder met San Andreas!
qbdown Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Perfect! Bedankt, zal hem meteen eventjes gaan proberen! ....Even een test mogelijk alstublieft? ::: De savegame is kapot gegaan. Zegt hij. Edit: Laat maar, hij doet het al Bewerkt: 3 februari 2007 door Robbin237
NandroDavids Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik krijg net een PM van Robbin237 dat de missie nog een keer gehaald moet worden. Reden: ik heb een kogelvrije Savanna die in zijn garage stond gebruikt om naar OG Loc te rijden... :$ Ik had natuurlijk geen flauw idee dat die kogelvrij was, maar het blijft een domme fout. Aangezien ik op het moment geen tijd heb mag iemand anders de missie doen. En laat de Savanna alsjeblieft staan
-eend- Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Gehaald: Life's a Beach Ik heb verder geen cheats en mods gebruikt, en ik heb ook je auto's laten staan in je garage savegame zit in de bijlagen. veel plezier met de volgende missies Bewerkt: 3 februari 2007 door caviaIIIII
Ophion Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Doe ik.. Veel succes Cavia. Hahah erg dom CAPS :o . Bewerkt: 3 februari 2007 door jovu123
Bling Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 De aanvraag is afgehandeld, maar ik wil je (topicstarter) vriendelijk, maar wel uitdrukkelijk, verzoeken om volgende keer het lijstje uit de regels te gebruiken. Deze is >>hier<< te vinden.
Recommended Posts