Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben bezich met gta om the bouwen maar nu will ik de orginale load imges veranderen in me eigen gemaakte screens

duz ik bedoel

imge.jpg

naar c:\program Files\rockstar games\gta sanadreas\intro

deze bestad niet maar snap je wat ik bedoel

>>> Door Bling: Verplaatst naar "Textures & Modelling Help". <<<

Geplaatst:

Ja ik snap zeker wat je bedoelt, en dit is zeer makkelijk te doen. Ten eerste wil ik je zeggen dat je bij gta nooit losse afbeeldingen zal vinden, maar dat er meerdere afbeeldingen in een TXD-bestand zitten. Je kunt dit zien als een klein archiefje met textures. Om deze te openen heb je de TXD-Workshop nodig die je hier kunt downloaden. Dat was even in het algemeen, nu gaan we naar wat jij wilt bereiken. Ga naar de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\txd waar een heleboel txd bestandjes staan. Ik weet niet precies welke het is, maar ik gok op LOADSCS.txd. In txd workshop zie je nu links het lijstje met afbeeldingen staan. Om een afbeelding te vervangen met een andere, klik je op de ''import'' knop. Zoek je afbeelding en open hem. Nu is deze vervangen, je zou nog even opnieuw kunnen compressen (images, compress all images) en sla het bestand op. Nu kun je ingame naar je resultaat gaan kijken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...