Jump to content

progama start niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi.

mijn pc doet erg raar. als ik 3d studio max wil starten dan doet die dat gewoon niet. wel komt er heel even bij windos taakbeheer te staan dat die aan het starten is. maar dat gaat naar 10 seconde weer weg.

als ik mijn pc opniew opstart. en dan zo gauw ik buraublad zie meteen 3ds opsart dan doet die het wel.

dit lijk mij dus een virus of spam. maar naar het scanen van bijden blijkt dat ik helemaal schoon ben.

weet iemand hoe dit komt en hoe ik het verhelpen kan.

(opniew instaleeren werkt niet.)

Geplaatst:

Ik zou zeggen, ga naar de map waarin je 3D Studio Max hebt geïnstalleerd en dubbelklik in die map op de EXE.

Start hij op? Zo ja, klik dan met de rechtermuisknop op de EXE en kies 'Kopiëren naar ... ' -> 'Bureaublad (snelkoppeling maken)'

Werkt het niet? Tsja, dan weet ik ook niet waar het probleem zit ... :t

Geplaatst:

Als dat niet zo werken zou het zeer raar zijn. Is het toevallig geen Hax?? Want aan een hax kan het ook nog liggen (Hax=niet legale software)

Geplaatst:

ik heb alle exe's al geopent. gebuurt nix. en jha het is wel hax. maar eest werkte die wel normaal.

Geplaatst:

:schater::schater: Hax

Het is nogal altijd Hack en wij ondersteunen het gebruik van illegale software niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Gewoon een onjuiste versie...

of je hebt gewoon een gaar moederbord :schater:

Sommige Moederborden zijn zo gaar dat ze niet eens een spel ouder dan GTA2 kunnen laten draaien!

>>> Door Dutchy3010: Wij helpen, zoals Ewoud al zegt, niet als je iets illegaal hebt verkregen... Derhalve gesloten :).<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...