Big Boss Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik heb nu weer een probleem met m'n San Andreas. Als ik Alt + Tab doe om uit het spel te komen, keer ik gewoon terug naar Windows met San Andreas in de taakbalk. Als ik daarna nog eens Alt + Tab doet hij niets en als ik op het icoon klik al evenmmin. Ik doe dan rechtermuisknop en Sluiten en dan krijg ik de melding: In gta_sa.exe is een fout opgetreden, ... (blablabla)en moet worden afgesloten, onze excuses voor het ongemak ... Blablabla Rapport Verzenden - Niet Verzenden. Help?! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Hey, Ik heb het ook eens gebrobeerd toen ik dit bericht las, en als ik die toetsencombinatie doe kan ik kiezen oftewel kom ik uit op msn oftewel op dit forum, ik kom dan natuurlijk niet op windows uit omdat ik nu op windows ben. Dus dat jij dan terug op windows komt, is helemaal niets vreemd aan, dat heeft gewoon iedereen. Als je hier last van hebt, wat je ook hebt, moet je je toetseninstellingen in SA is veranderen! GTA-Freak2 Bewerkt: 3 februari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Je kan ook op de 'Windows-toets' drukken om terug naar Windows te gaan. Dat is die toets met het vlaggetje erop, die zit links naast de linker-alt en aan de andere kant zit die toets (wat een ***woord om te typen) rechts van de rechter-alt toets. Als dit er niet zit is het verschil tussen Belgische en Nederlandse toetsenborden groter dan ik had gedacht... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Vreemd, als je terug-geswitcht bent naar Windows, en dan weer op Alt+Tab drukt, hoort er normaal een menu'tje te verschijnen waarmee je tussen de verschillende actieve taken kunt switchen. Als dit bij jou niet het geval is, moet je eens kijken of het bij andere games wel lukt. Reageren
djumpy Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 bij mij doet het dan gewoon weer als ik terug ga dan krijg ik eerst een munu en dan zeg ik continu en dan kan ik weer verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.