jeroen199219921992 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 het is misschien een ongelofelijk stomme vraag en ik wist niet waar ik het moest zette dus zet ik het hier maar maar ik kan in een auto geen drive-by's doen er staat dat je gewoon op de linkse CTRL of op de linkermuisknop moet duwen maar dan gaat het dus niet Reageren
Svenie Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) het is misschien een ongelofelijk stomme vraag en ik wist niet waar ik het moest zette dus zet ik het hier maarmaar ik kan in een auto geen drive-by's doen er staat dat je gewoon op de linkse CTRL of op de linkermuisknop moet duwen maar dan gaat het dus niet Op die manier zal het inderdaad niet lukken! Probeer eens de E of Q toets om de richting te kiezen. Vervolgens moet je proberen schieten, en je zal zien dat het lukt! Het kan natuurlijk zijn dat jij deze controls niet hebt, als dat het geval is, kijk dan even hier. Bewerkt: 3 februari 2007 door Svenie Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Licht eraan wat je controls zijn... Je moet 'opzij' kijken op de PC met Q en met E. Als je opzij kijkt moet je op de muisknop drukken. Maar dan moet je wel een machinegewwer hebben: een micro-SMG, een tec-9 of een SMG. Reageren
jeroen199219921992 Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 da van da opzij kijken had ik dus ni door merci Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.