Dare Devil Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Dit is mijn eerste creatie met photoshop. Van te voren heb ik een paar tutorials gelezen en brushes gedownload en ik moet zeggen dat ik het erg mooi vind geworden. Ik vraag me af in welke catagorie dit valt, want het is geen signature, geen banner, maar wat is het dan wel? Reageren
Godfather Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Mooi gedaan. Voor een 1ste creatie. Hoewel ik moet niet zeiken want ik kan helemaal geen sigs maken. Ik maak userbars xD Reageren
Jericho Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Zeer mooi voor je eerste photoshop creatie ! Ikzelf ben niet zo'n ervaren photoshopper dus ik weet niet onder welke categorie je (mooie) creatie valt. Maar voor je eerste creatie is dat zeer goed gelukt! Ik zou zeggen: ' doe zo verder...' Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik vind het heel goed hoor voor je eerste creaties hoor .De achtergrond is slecht afgewerkt maar dat valt heel goed mee . De onderste kant vind ik heel goed gedaan Maar die sterretjes horen niet bij.Sorry voor zo een slechte commentaar ,maar je hebt het goed gedaan. Greetings Syfes Reageren
Mastertuner Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Juist wel. Die sterren zijn erg mooi gedaan. Het heeft iets speciaals. Ookal ben ik niet zo'n fan van gras, hier is het erg mooi ingewerkt. Een chapeau vor je 1ste creatie in photoshop. KUTGW Reageren
White Gold Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Heel mooi gedaan met dat vlag effect. De onderkant met die cijfers heeft ook wel wat . De randen heb je ook mooi afgewerkt. Aldus een mooie creatie voor de eerste keer in Photshop. Jij hebt er ambities mee . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.