ContRa Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik kom bij Life's a Beach missie niet verder.. je moet die wagen stelen zo te zien.. maar je moet dansen voor dat wijf..Maar er moet dan zon balk komen of wat? Kan me misschiens iemand helpen..? Dankje alvast! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik kom bij Life's a Beach missie niet verder.. je moet die wagen stelen zo te zien..maar je moet dansen voor dat wijf..Maar er moet dan zon balk komen of wat? Kan me misschiens iemand helpen..? Dankje alvast! Je moet inderdaad met de DJ gaan dansen, je moet zodra je daar komt eerst naar haar toe gaan en wat praten. Doe dit wel positief, dus je moet meerdere keren op 'Y' drukken. Dan als de muziek start krijg je onderin van die pijltjes, net zo als in de missie 'Cesar Vialpando'. Je moet in tegenstelling tot die missie, met je normale pijltjestoetsen werken. Als je niet weet wat de bedoeling is; je moet op het pijltje drukken zodra die in de cirkel komt. Welk pijltje je moet indrukken hangt af welke kant hij op wijst. Als er dus bijvoorbeeld een pijltje langskomt die naar links wijst, moet jij natuurlijk op je linkerpijltje drukken. Je moet minimaal 2500 punten krijgen. Als je die hebt moet je samen met de DJ het busje ingaan, en wegrijden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Ik kom bij Life's a Beach missie niet verder.. je moet die wagen stelen zo te zien..maar je moet dansen voor dat wijf..Maar er moet dan zon balk komen of wat? Kan me misschiens iemand helpen..? Dankje alvast! Welkom op het forum ContRa Heb je al op >>wiki<< gekeken? Je moet de toetsen indrukken die corresponderen met de symbolen die onderaan verschijnen, op het moment dat het symbool in het rondje is moet je de toets indrukken. Dit komt dus aan op timing, als je voldoende punten hebt gehaald raak je in gesprek met de DJ en kan je het busje stelen. succes Edit: te laat te traag, ik ga maar weer verder met herkauwen Bewerkt: 3 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
ContRa Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik speel het nu.. Ik ga er heen ik zeg ! En hoe bedoel je met muziek.. Er komt nieuw nummer maar dan komen er nog geen pijltjes.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Ik speel het nu..Ik ga er heen ik zeg ! En hoe bedoel je met muziek.. Er komt nieuw nummer maar dan komen er nog geen pijltjes.. Die moeten wel komen, maar dat duurt meestal inderdaad even wat langer. Het is niet direct zo dat je direct aan de gang moet. Als de muziek start moet je dus even wachten, de eerste 3 pijltjes die komen zijn drie pijltjes omhoog meen ik. Deze zijn voor de woorden: 'He' 'He' 'He'. Reageren
ContRa Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Als die dat zij moest ik Y drukken! Dankje allemaal! Reageren
-eend- Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Als t ''pijtlje'' in t midden of aan t einden moet je het pijltje die in t rondje staat indukken op je toetsenbord.. Als je die 2500 punten hebt, moet je weer meerdere keren op y drukken, dan ga je de bus in. Dan steel je het geluid, en rij van t strand af, en ga dan de zijstraat in die t dichtsbijzijnd is en rij tot aan de 2de straat naar binnen ( rechts) dan zal je geen last meer hebben van de 2auto's die je volgens als je gelijk rechs gaat. zie screen. Dit is de weg die je moet nemen>> ( komt) Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Je moet niet echt kijken wanneer het pijltje in het rondje is, want dan is het al te laat. Tik mee met je voet op het ritme, en zodra het pijltje het rondje raakt dan moet je de toets indrukken, als je meetikt merk je dat dat het goede moment is. Echt waar, meetikken is het geheim voor die 'pijltjesmissies'. Ik had voor die dans missie 4000-4500 punten ofzo, maar je kan net zo goed stoppen met moeilijk doen als je die 2500 punten hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.