60 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 mijn vriend vraagt: als je cheat op de psp kan het beschadegen/kapot gaan zeggen ze maar gaat alleen je vice city kapot of ook je helle psp?? gr 60 en vriend Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 mijn vriend vraagt: als je cheat op de psp kan het beschadegen/kapot gaan zeggen ze maar gaat alleen je vice city kapot of ook je helle psp??gr 60 en vriend Dat is onzin, je PSP kan niet beschadigen indien je gebruikt maakt van Cheats, met mogelijk uitzondering van de Cheatdevice maar dat is niet altijd van toepassing en gaat ook alleen maar fout indien je alles niet correct uitvoert. De gewone butten cheats kunnen geen schade aan het spel toevoegen en / of je PSP onherstelbaar beschadigen. Echter zijn er wel Cheats die niet te deactiveren zijn en je dus gedurende het hele spel mogelijk last van hebt. Dit is simpelweg op te lossen door een New Game te starten. Dus let gewoon op welke cheats je gebruikt en mischien vind je het een goed idee om er een aparte Savegame voor aan te maken waar je zonder problemen op kan Cheaten. Heel veel plezier met het Cheaten. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Het mág helemaal niet kapot gaan van cheaten (met uitzondering van het cheatdevice), want R* geeft er de mogelijkheid toe, en het spel mag niet kapot gaan van dingen waar de maker mogelijkheid toe geeft. Dan zouden ze schadeclaims binnenkrijgen, en krijgt R* weer problemen, en dat willen ze niet. Dus ze zouden nooit schadelijke cheats in het spel plaatsen. Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Zoals Advancegta het al zei dat kan nie met cheat het je psp of je spel niet naar de klote stel voor je hebt vc voor de pc en je gaat daar cheaten gaje pc en het spel dan ook kapot nee!!! >>> Door SummerBase: Ik snap dat je het goed bedoelt hoor, maar je hoeft hem niet te herhalen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.