Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.deviantart.com/deviation/47977327/

Lol, ik had die render maar ik wist niet goed wat ik er mee moest doen want hij 'zit'. En ja, skateboarden + zitten = uitrusten van het stunten :D. Het is bijna allemaal gedaan met de Pen Tool en Rectangle Tool, op een paar Custom Shapes (en de render offcourse) na.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:
Lupe_Fiasco_with_skateboard_by_Ferre93.png

Hehe, mooi gemaakt. De tekst is erg leuk. Zelf bedacht? Ik weet dat hier zéér waarschijnlijk veel werk ingestoken is. De tv, heb je die zelfgemaakt? Een chapeau zoja. Je hebt de render er mooi ingeplakt, je ziet het bijna niet. Een vette 9.3

Geplaatst:

Je maakt wat vierkantjes met of zonder ronde hoeken, je gaat naar Edit>Transform>Distort en maakt het mooi zodat het ook een beetje klopt allemaal. Met de Pen Tool maak je de extra's zodat dingen een beetje lijken enz.

Geplaatst:

Teh Good:

-De bloempjes langs de muur, goed de lege ruimte opgevuld.

-De TV, simpel maar mooi.

-Verder vind ik de kleuren (paars, grijs en donkerblauw) goed bij je render passen.

Teh Bad:

-De tekst, naar mijn smaak is de tekst veel te lang. Als je dan toch besluit tekst in je creatie te zetten maak het dan kort en bondig. Nu overlapt de tekst ook de tv, dit vind ik niet echt mooi.

-Het vlak waar je render op zit loopt schuin, dit geeft (voor mij) een beetje een vertekenend beeld. Je zou de rechterkant ervan een paar graden omhoog komen halen.

-De onderkant en de linkerkant lopen te ver door, en dan doel ik op de leegtes tussen de muur en einde van het plaatje (linkerkant) en de vloer en de "Made by" tekst.

En omdat ik een miereneuker ben:

In de kabel van de tv zitten een paar niet echt ronde hoeken, een kink in de kabel dus.

Cijfer:7.8

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...