Gino99 Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 hoi gasten en crew ik heb het geinstaleert en hij doet het maar ik krijg geeeen servers kan iemand me helpen Groetjes gino Reageren
Advancegta Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 hoi gasten en crew ik heb het geinstaleert en hij doet het maar ik krijg geeeen servers kan iemand me helpen Groetjes gino Voortaan iets langer zoeken voordat je een topic opent, waarschijnlijk ben je bij het 'Tabblad' Favorites. Hier staan al je favoriete servers. Waarschijnlijk staan er nu nog geen een en is dat de reden dat je geen server vindt. Linksonderin heb je de mogelijk om op Internet en official te drukken. Bij internet vind je de meeste servers. Bij Official vindt je alle officiele servers. Waarschijnlijk vind je bij 'Internet' een heleboel servers. Dubbelklik op een server om te joinen, of klik er op met de rechtermuisknop en vervolgens druk je op Connect. heel veel plezier met het spelen van SA:MP Reageren
Gino99 Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 hoi gasten en crew ik heb het geinstaleert en hij doet het maar ik krijg geeeen servers kan iemand me helpen Groetjes gino Voortaan iets langer zoeken voordat je een topic opent, waarschijnlijk ben je bij het 'Tabblad' Favorites. Hier staan al je favoriete servers. Waarschijnlijk staan er nu nog geen een en is dat de reden dat je geen server vindt. Linksonderin heb je de mogelijk om op Internet en official te drukken. Bij internet vind je de meeste servers. Bij Official vindt je alle officiele servers. Waarschijnlijk vind je bij 'Internet' een heleboel servers. Dubbelklik op een server om te joinen, of klik er op met de rechtermuisknop en vervolgens druk je op Connect. heel veel plezier met het spelen van SA:MP Sorry maar ik krijg geen servers ik ben al langer dan een maand er aan bezig geweest maar niks!.Ik denk zelf dat het aan de versie0.1 ligt maar misschein heeft iemand nog tips? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.