Mesut Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Millie is thuis om 12.00 tot 22.00 Als ik om 11.00 kom dan staat er:'' Your girlffriend is not at home....... enz. '' Oke dit is normaal maar als ik nog even blijf tot 12.00 staat er nog steeds: '' Your girlfriend is not at home ....'' En dan w8 ik de hele tijd voor haar huis maar er verandered niks... Ligt het aan de dag of aan mij???? Kan iemand helpen Mesut... Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Als je daar om elf uur bent is ze er inderdaad niet. Ik denk dat je dan even ergens anders heen moet gaan, en later weer terugkomen, als de tijd wel binnen de tijden is dat Millie thuis is. Het kan zijn dat het dus niet werkt als je daar een uur gaat staan wachten. Kom dus eerst eens gewoon daar aan op een tijdstip dat ze thuis is, en als er dan nog niemand is, kun je verder vragen. [Edit] Kijk anders ook eens een keer in dit topic! Bewerkt: 3 februari 2007 door Froodooo Reageren
Mesut Geplaatst: 3 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Hm.. ik ga zo ff proberen als het neit lukt.. dan zie ik het wel tnx man FrOodO0o Enneuh.. kan iemand ook effe uitleggen hoe je een hydra moet besturen. Ik snap dat echt niet Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Voor de besturing van de Hydra moet je op deze pagina van WikiGTA kijken. Daar zie je per console precies hoe je die Hydra nou eigenlijk moet besturen. Je moet trouwens op die pagina wel een beetje naar beneden scrollen om de besturing van dit legervliegtuigje te zien! Reageren
Mesut Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik kom van Los santos naar Millie om rond 13:00 d8 ik en ook op andere tijden en plaatsen kom ik, maar ze is nooit thuis ...... Wat meot ik doen???? Ik ben nu bij de missie die na Vertical Bird komt... kAN Iemand eff helpen ?? PLeasee Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) 2 dingen: In een nieuw topic posten . En op nl.WikiGTA.org kijken . Even voor je ge-quote: Millie Perkins-------------------------------------------------------------------------------- Omschrijving Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" . Na deze missie krijg je het Croupier pak ook in je wardrobe. 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar 100% Geen beloning in tegenstelling tot de andere vriendinnen Je zal haar ontmoeten in de missie 'Key to Her Hearth'. Bewerkt: 5 februari 2007 door VWO-er Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Ik kom van Los santos naar Millie om rond 13:00 d8 ik en ook op andere tijden en plaatsen kom ik, maar ze is nooit thuis ......Wat meot ik doen???? Ik ben nu bij de missie die na Vertical Bird komt... kAN Iemand eff helpen ?? PLeasee Er zijn steeds meer mensen die problemen hebben met Millie. Hoe vaak men ook naar haar toe gaat, of op haar wacht, ze komt maar niet. Laatst nog was hier ook een topic over, daar bleek hoeveel mensen met het probleem zitten opgescheept. Hier vindt je dat topic, wellicht staan er wat oplossingen in, maar of die het doen kan ik je helaas niet verzekeren. @ Vwo'er; dat van jou klopt niet. Hij zegt al dat hij er om 13.00 staat. Bewerkt: 5 februari 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.