haassie Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 hallo mensen, ik heb gta san andreas op de pc, ik ging op internet zoeken naar nieuwe codes en kwam tegen dat je ook mods kunt downloaden. met een programma, ik heb het programma gta san andreas mod installer ( sami ). als ik er voertuigen invoeg staat er installed, dus ik denk dat is goed gegaan. ik wil het spel spelen maar dat doet het door die mods niet meer. wie weet wat het probleem is? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 hallo mensen, ik heb gta san andreas op de pc, ik ging op internet zoeken naar nieuwe codes en kwam tegen dat je ook mods kunt downloaden. met een programma, ik heb het programma gta san andreas mod installer ( sami ). als ik er voertuigen invoeg staat er installed, dus ik denk dat is goed gegaan. ik wil het spel spelen maar dat doet het door die mods niet meer. wie weet wat het probleem is? Ik denk, maar ik weet haast wel zeker dat dit komt door een botsing tussen de mod en het spel. Sinds een lange tijd heb je verschillende versies van GTA. Ik denk dus dat jij V2 hebt, en met V2 kan je niet modden. Als je bijvoorbeeld je savegame wilt laden als je bijvoorbeeld een auto hebt geïnstalleerd, dan knalt hij eruit. Met V1 kan je wel modden, en als je deze patch even installeert krijg je ook V1. Als het goed is moet hij het dan wel doen. Een andere optie kan zijn dat de mod zelf niet goed is. Verwijder hem in dat geval weer, SAMI maakt automatisch back-ups van je overschreden bestanden aan. Instaleer daarna weer een auto om erachter te komen of het aan de mod lag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.