Jump to content

Mothership

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik zou graag het Mothership hebben

ik weet dat ik hem niet kan vinden maar waar rijdt hij het meeste rond,

of

hoe kan ik het ID vinden van dat busje zodat ik hem kan spawnen

Geplaatst: (bewerkt)
hey

of

Deze spawt jammer genoeg niet, je kan er alleen in rijden tijdens de missie Are You Going to San Fierro?. Maar misschien kan je dan in een garage zetten :?

@Steel Dogg+Matthijs: ik was mijn bericht nog aan het editen ;)

>>> Door Bling: Het lijkt er dus op dat je als eerste wilde zijn met je post, en je dus eerst een kort zinnetje plaatste, om die vervolgens te kunnen editten. Doe dit niet, maar post pas als je tekst compleet is. Als er fouten instaan, mag je achteraf natuurlijk wel editten. ;) <<<

Ik was al klaar met mijn bericht maar ik moest nog die link zetten, dus ik dacht van post nu maar even en de edit je de link en de rest daarna. Er was toch niemand aan het schijven.

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst:

hey

of

Deze spawt jammer genoeg niet, je kan er alleen in rijden tijdens een missie met The Truth.

ff ter aanvulling van jou tekst: Tijdens de laatste missie van The Truth: Are you going to San Fierro?

kan je de Mothership van TT in je garage rijden , saven en je hebt hem maar dan heb je wel mission failed bij de missie ;)

Geplaatst:

hey

of

Deze spawt jammer genoeg niet, je kan er alleen in rijden tijdens een missie met The Truth.

Maar dat wil niet zeggen dat je hem niet kan krijgen, in bepaalde missies kan je het busje meenemen en in je garage zetten. In de missie 'Riot' kan dit geloof ik, de normale blauwe Greenwood van Sweet staat er, maar ook het busje van The Truth. Die kan je dus meenemen, en in een garage zetten. Daarna vervolg je je missie weer.

Geplaatst:
Probleem is dan echter dat je een New Game moet starten.

Nee, dat hoeft niet perse als je bijvoorbeeld een savegame hebt die eerder dan die missie is :Y even verdergaan en voila ;)

Geplaatst:

Wat je kunt doen, is de mothership.dff en mothership.txd uit gta3.IMG uitpakken in een map.

Open je gta3.img kies je een bus en die bus vevangen in uitgepakte mothership.

Probeer maar!

Veel succes!

Het is al eens gezegd dat de Mothership niet buiten missie's voorkomt.

Als je de Motership toch in het spel wil, kan je hem bijvoorbeeld vervangen voor de Camper. Pak de volgende bestanden uit in een map:

• camper.txd
  • camper.dff
  • mothership.txd
  • mothership.dff

Hernoem cmper.txd en camper.dff naar respectievelijk mothership.txd en mothership.dff en visa versa. Importeer ze nu terug in gta3.img.

EDIT: Mijn links blijken doodlopend te zijn, dat heb je met die [wiki]-tags hè ... Ik verander ze zo meteen wel, moet nu eten ...

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

ik moet dus :

camper.txd

camper.dff

mothership.txd

mothership.dff

uit gta3.img halen en het bestand camper.txd en camper.dff de naam "mothership" geven en de originele mothership.txd en .dff weggooien

Geplaatst:

Nee, kijk:

camper.txd verander je in motership.txd

camper.dff verander je in mothership.dff

mothership.txd verander je in camper.txd

mothership.dff verander je in camper.dff

en dan terug importeren in gta3.img

Geplaatst:

img tool kan mothership niet vinden gta3.img

of staat hij niet in gta3.img?

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd... Gebruik voortaan even de EDIT-knop ;)<<<

klopt. mothership is geen aparte auto het is een camper met opdruk er bestaat geen mothership.dff of txd hoe je het wel krijgt eet ik niet :N de txd van TT auto kun je wel vinden in gta3.img.

Bewerkt: door cheizz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...