Big Boss Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) JA! Ik heb de TXD van het busje van The Truth gevonden! Zoek in gta3.img naar camper1.txd. Maar kun je nu die TXD's van de Camper en The Truths busje zomaar verwisslen, krijg je dan geen probleem met kleur en zo? Bewerkt: 4 februari 2007 door Big Boss Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Je zal vermoedelijk ook de .dff moeten veranderen... P.S. Ben sinds kort ook aan 't modden; erg leuk! Reageren
cheizz Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 t is gelukt je moet de textuur van camper1 opslaan als .bmp met txd workshop. dan moet je camper.txd openen en de remapcamperbody256 vervangen voor die textuur uit camper1.txd dan opslaan. spel starten camper opzoeken in het spel hier ff een plaatje Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik ga nu even een (goede!) tutorial schrijven over hoe je de Camper van The Truth in het spel krijgt. Hier zijn alvast wat plaatjes die ik heb geschoten: Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Jammer dat je The Truth niet gewoon af en toe ziet rijden in het Mothership Ik vind hem geniaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.