dude Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik heb echt een groot probleem kan niet meer spelen na laden van spel met die mooie tekeningen gaat die de 8mb memory kaart laden en dan zeg die later load failed please try again (now restarting game) ik heb dat nog nooit gehad en nu kan ik niet terug naar me spel wat moet ik doen please help me groeten dude Reageren
doom Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 heb je cheats gebruikt? Reageren
dude Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ja maar ik heb het nu opeens en ik hoor niemand anders erover... Reageren
Eradamas Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik zou maar je savegame van je memory-card afhalen en opnieuw beginnen als ie et egt niet meer doet.. Reageren
dude Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 :o ik was zo ver alles klaar behalve zero missie's is er geen andre manier Reageren
doom Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Ik moest ook over nieuw beginnen.Is balen maar ik ben nu wel in LV.Volgende keer gewoon geen cheats gebruiken dan gebeurt het niet.Als dat wel het probleem is mot je ff terug gaan naar de winkel. Reageren
dude Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 that sucks echt wel eigenlijk wel heel dom je mag toch zelf kiezen of je ga cheaten of nie echt dom eerste nadeel van san andreas Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 heb je je memeory card er wel eens uitgehaald tijdens het saven omdat je snel weg moest? daar kan het ook aan liggen! Reageren
Trax Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Vind ik niet. Cheaten is dom en voor n00bs, hiermee proberen ze het te voorkomen. Als je het niet kan zonder cheaten kan je beter gaan patiencen Reageren
dude Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 :unsure: mischien maar wat kan ik er aan doen ? ik wil gewoon verder spelen met me spel Reageren
Trax Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Overnieuw beginnen. Dat is zonder cheats ook veeeel leuker. De frustratie dat je dood gaat tijdens een missie, en hem daarna haalt, is geweldig. Met Cheats haal je alles in één keer (als het je met cheats niet lukt, moet je in de Yosti band gaan) Reageren
Scott16 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 miss zit er stof in het uiteinde had ik ook , ik kon hem ook niet meer laden en toen heb ik achter me memory card gekeken en er zat stof in en in de memory card aansluiting. moet je effe goed blazen heb ik ook gedaan en toen had ik geen probleme meer Reageren
dude Geplaatst: 21 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2004 oh s7en wat als ik al bij de jostiband zit jij zat toc voor me ? nog sorry dat ik over je hoofd heb gekwijld bedankt voor de tip ik ga hem nu schoonmaken Reageren
Trax Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 oh s7en wat als ik al bij de jostiband zit jij zat toc voor me ?nog sorry dat ik over je hoofd heb gekwijld Je hebt zelfs problemen met lezen :rolleyes: Als je met Cheats het spel niet uit kan spelen, is die persoon echt rijp voor de Yosti Band Want zelfs zonder cheats is het niet zo moeilijk. Reageren
Scott16 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik kan je alleen geen garantie geven of hij het wel weer doet ik hoop voor je natuurlijk wel maar je weet maar nooit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.