Blink Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Vanmiddag was ik aan het scannen met mijn virusprogramma'tje; Kaspersky 6.0 . Op ongeveer 20 procent liep hij helemaal vast en kon ik niets anders doen dan hem zo uit zetten. Opzich best raar, anyway ik heb nu geen last verder meer. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) De kloksnelheid van mijn PC is 3,2 Ghz. Het is een celeron processor :$ Dat is niet slecht hoor, echt niet, alleen niet het allerbekenste merk, zoals ATI of Nvidea. ATI en Nvidia verkopen geen processoren baklap, alleen Grafische kaarten. Tevens is Celeron geen merk maar een typenaam. Het is feitelijk een Intel Celeron, van Intel dus. Bewerkt: 4 februari 2007 door Mania-92 Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 De kloksnelheid van mijn PC is 3,2 Ghz. Het is een celeron processor :$ Dat is niet slecht hoor, echt niet, alleen niet het allerbekenste merk, zoals ATI of Nvidea. Ik denk dat een Intel Processor het bekendste merk is denk je niet, en zoals ze hierboven zeggen ATI en Nvidea zijn video kaarten en geen processors Blink er is iniedergeval helemaal niks mis met je processor 3,2 Ghz is volgens mij hartstikke snel, maar mag ik mischien vragen hoeveel Mb werkgehuegen jij heb?? over die programma,s die opstarten ik heb jouw lijst bewerkt en er bij gezet wat uit kan. je gaat naar start > uitvoeren > en typ in msconfig, en dan ga je naar het tablad opstarten en dan kan je de volgende programma,s uitzetten. die rood zijn kan je zeker uit doen de groene zou ik maar aan laten omdat ik niet weet wat dat precies is en de blauwe zijn van Acer dus die zou ik aan laten staan. en die google toolbar enzo dat kan zeker uit of je vind de google toolbar handig? dus de rode moet je niet verwijderen in het programma CCleaner maar gewoon uitvinken op de manier hoe ik dat zei in windows. want als er een programma dan niet werkt dan kan je hem altijd weer aan doen. ik denk gewoon dat dit de oorzaak is dat jouw PC vastloopt want er zitten zoveel programma,s die meedraaien, dat hij gewoon de neiging heb om vast te lopen. want je heb een goede processor dus daar kan het niet aan liggen. Succes Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Jah je hebt gelijk ik had het over videokaart-merken en niet over processoren Reageren
Marius Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Het maakt niet uit als je CPU voor 100% wordt gebruikt, juist goed! Windows werkt zo dat elk proces (programma) een prioriteit en een stukje CPU kracht krijgt, afhankelijk van wat Windows denkt dat 'ie nodig heeft. Zo is het dat games vaak proberen 100% CPU kracht te krijgen, los van Windows natuurlijk, zodat ze zoveel mogelijk uit je CPU kunnen halen. Reageren
ifc3 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 De kloksnelheid van mijn PC is 3,2 Ghz. Het is een celeron processor :$ Intel processoren worden gewoon heet (ja ook Intel Core 2 Duo). Daar moet je maar mee leren leven als je intel hebt, maar als je niets doet draaien sommige moederborden de ventilator snelheid terug, anders zou je constant dat geluid hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.