Jump to content

mp3speler

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben van plan een mp3speler te kopen liefst creative plus 1GB of 2GB of een iPod nano 1GB of 2GB

Kunnen jullie mij tips geven?

Geplaatst:
ik ben van plan een mp3speler te kopen liefst creative plus 1GB of 2GB of een iPod nano 1GB of 2GB

Kunnen jullie mij tips geven?

Allereerst de mededeling dat dit meer iets is voor het Gadgets Forum, aangezien een mp3-speler een gadget is. Topic dus verplaatst naar het goede Forum ;)

Dan zal ik ook even een paar tips geven voor je keuze tussen een Creative Plus of een iPod Nano. Qua hoeveelheid nummers die erop kan maakt het niet uit welke je kiest en ook qua prijs liggen beide mp3-spelers niet ver uit elkaar. Als je kijkt naar het design is duidelijk te zien dat de iPod kleiner, lichter en strakker is. De iPod heeft bovendien een mooie uitstraling en het merk is aardig betrouwbaar. Ikzelf ben geen fan van de Creative mp3-spelers, dus ik raad je aan om een iPod te kopen. Maar er zijn vast wel wat mensen die je er nog meer over kunnen vertellen en dan kun je je beslissing uiteindelijk ook baseren op meerdere meningen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...