Jump to content

ar max

Recommended Posts

Geplaatst:

Codes?

Armax moet je toch gewoon kopen?

Volgens mij zijn daar helaas geen codes voor. Dan zou je toch naar een winkel moeten gaan. Welke? Geen idee

Greets,

Pemp :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ojaa, :puh: Duits...

Nee, nee dat is niks het zijn gewoon neppe codes voor in het spel en dus niet voor Armax...

Bewerkt: door Pemp
Geplaatst:

Als je even verder kijkt dan je neus lang is, zie je bovenaan de pagina "Armax Codes" staan.

Dit zijn geen neppe codes en moeten met Action Repaly Max worden gebruikt.

Geplaatst: (bewerkt)
_O_ hallo allemaal heeft er iemand ar max codes voor gta sa ?

bedankt _O_

ArMAX codes staan op www.codejunkies.com, als je armax hebt zal je dit toch moeten :Y weten. Het staat in de beschrijving, ook de bijgeleverde software voor de PC linkt naar bovenstaande site. Je kan daar ook een update downloaden om je codes bij te werken m.b.v. de maxdrive (USB-stick).

Maar als jij GTA:SA Platinum editie hebt heeft dit allemaal geen zin, ik heb hetzelfde al geprobeerd. Na een email wisseling met codejunkies kwam ik erachter dat ze (nog) geen codes voor deze Platinum versie hebben. succes 8)

Edit: Standaard zitten er al codes voor SA op de armax disk, die update heb je in principe niet nodig maar daar staan volgens mij nog een paar extra codes bij. 8)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Sorry nog daarvan en daarom denk ik dat ik iets anders bedoelde. Dus of iemand me even kan vertellen wat dit dan is?

Greets,

Pemp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...