kastanje Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 hallo allemaal heeft er iemand ar max codes voor gta sa ? bedankt Reageren
Pemp Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Codes? Armax moet je toch gewoon kopen? Volgens mij zijn daar helaas geen codes voor. Dan zou je toch naar een winkel moeten gaan. Welke? Geen idee Greets, Pemp Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb even met de zoekfunctie gezocht, maar kon zo gauw geen goede resultaten vinden. Probeer Google eens. Reageren
kastanje Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 sorry als dit niet toegestaan is :$ klik hier Reageren
Pemp Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Ojaa, Duits... Nee, nee dat is niks het zijn gewoon neppe codes voor in het spel en dus niet voor Armax... Bewerkt: 4 februari 2007 door Pemp Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Als je even verder kijkt dan je neus lang is, zie je bovenaan de pagina "Armax Codes" staan. Dit zijn geen neppe codes en moeten met Action Repaly Max worden gebruikt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) hallo allemaal heeft er iemand ar max codes voor gta sa ?bedankt ArMAX codes staan op www.codejunkies.com, als je armax hebt zal je dit toch moeten weten. Het staat in de beschrijving, ook de bijgeleverde software voor de PC linkt naar bovenstaande site. Je kan daar ook een update downloaden om je codes bij te werken m.b.v. de maxdrive (USB-stick).Maar als jij GTA:SA Platinum editie hebt heeft dit allemaal geen zin, ik heb hetzelfde al geprobeerd. Na een email wisseling met codejunkies kwam ik erachter dat ze (nog) geen codes voor deze Platinum versie hebben. succes Edit: Standaard zitten er al codes voor SA op de armax disk, die update heb je in principe niet nodig maar daar staan volgens mij nog een paar extra codes bij. Bewerkt: 4 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Pemp Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Sorry nog daarvan en daarom denk ik dat ik iets anders bedoelde. Dus of iemand me even kan vertellen wat dit dan is? Greets, Pemp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.