Jump to content

Gezocht: Shoutbox

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey 8) Ik ben nu bezig met een site, maar de Shoutbox, ik kan de berichten niet wissen! Weet iemand een gratis shoutbox zonder dat download gedoe (een lege natuurlijk, die alleen op mijn site staat ^^) en dat ik gewoon een HTML code krijg? Alles op een rijtje:

-Berichten verwijderen

-Onbeperkt Posten

-Niet registreren

-Een HTML code om hem erop te zetten, niet downloaden

-SMILEYS!

Als je er eentje kent die aan deze eisen voldoet? Dankje 8)

Geplaatst:
Hey 8) Ik ben nu bezig met een site, maar de Shoutbox, ik kan de berichten niet wissen! Weet iemand een gratis shoutbox zonder dat download gedoe (een lege natuurlijk, die alleen op mijn site staat ^^) en dat ik gewoon een HTML code krijg? Alles op een rijtje:

-Berichten verwijderen

-Onbeperkt Posten

-Niet registreren

-Een HTML code om hem erop te zetten, niet downloaden

-SMILEYS!

Als je er eentje kent die aan deze eisen voldoet? Dankje 8)

Dat ga je volgens mij niet vinden, vooral door dat registreren. Als je een shoutbox in PHP wilt die je zelf moet uploaden en instaleren op je host kan je er makkelijk vinden die aan je eisen voldoen.

PHP shoutbox: download hier

Geplaatst:

Op deze website kan je gratis websitetools aanmaken, door te registreren. Je registreert je bij een tool die je wilt, kan enkele dingen (zoals kleur) aanpassen en dan kan je via een javascriptje/link (ik weet niet meer precies hoe, maar in ieder geval zonder php) zo'n tool op je site plaatsen. Er staat wel een link in naar de oorspronkelijke site. Ik weet niet of het aan je eisen voldoet, maar het is wel makkelijk te onderhouden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...