Jump to content

speedometer

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo gta fans,

ik heb de speedometer gedownload maar ik kom

er echt niet uit hoe je die in het spel zet :?

wie kan mij helpen :)

Geplaatst:

Als je een mod download, krijg je er meestal een Readme bestandje bij. Daar staat uitgelegd hoe je de mod installeert en instelt. De speedometer is geen mod waar je bestandjes in één van de GTA San Andreas mappen moet plaatsen of vervangen. Het is een .exe bestand die volledig onafhankelijk is. Je zet het .exe bestand bijvoorbeeld gewoon op je bureaublad en klikt op het icoontje.

iconum6.png <-- hierop klik je.

Hierna zal er een kadertje verschijnen waar je bepaade dingen kan instellen. Je bepaalt in welke eenheid de meter je snelheid weergeeft (Miles per hour of Kilometers per hour) en waar je wil dat de speedometer zal verschijnen wanneer je in een voertuig stapt. (linksboven, rechtsonder,enz...)

meterfm2.png

Als dat gebeurt is, druk je simpelweg op Load Mod en je spel zal opstarten. Je laad je savegame en stapt in een voertuig. De speedometer zal dan op je scherm verschijnen.

In de toekomst kan je vragen over mods gewoon in het Modding hulp forum stellen want daar dient dat forum voor. ;)

Geplaatst:

Ik had m eerst ook gedownload en ingestelt, maar als ik dan ging spelen kwam er een fout'' je moet minimaal directX 9 hebben voor GTA SA'' dus.. wat moet ik hier dan aan doen? :cab:

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
dan moet je je directx updaten naar directx 9, via google kan je dat vast wel vinden :Y , en dan zla het moeten lukken

Een veel makkelijkere manier is:

Je stopt je DVD van SA in je speler en het menu waarmee je SA installeert, de-installeert zal verschijnen.

Daar klik je gewoon op INSTALL DIRECTX 9.0C.

menurb9.th.png

@CaviaIII hier 2 posts onder:

Tja, dat moet aan jou liggen. Hier werkt die speedometer perfect en haalt ie directx niet weg...

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

hoi mensen ik had een vraagje:

mijn videokaart is eenbeetje traag

als ik in de auto zit komt die radio te starte dat maakt hem traag

ik weet hoe het niet traag moet namenlijk radio off doen dan werkt ie perfect

maar weet iemand hoe ik b.v. ''radio off'' als standaard instel

dus bv als ik in auto zit dat ie vanzelf op radio off komt

plzz help

wordt gekk

dankje byee

Geplaatst:

ik ben nog nieuw op deze site en ik heb ook die speedometer gedownload maar ik zie hem niet in het spel.

plz help me

ik ben nog nieuw op deze site en ik heb ook die speedometer gedownload maar ik zie hem niet in het spel.

plz help me

Ben je al eens in een auto gaan zitten? Want het is pas dan dat de meter verschijnt.

Als je gewoon rondloopt, zal je hem natuurlijk niet zien...

Welkom op het forum trouwens. :cya:

Geplaatst:

plz help me

Ben je al eens in een auto gaan zitten? Want het is pas dan dat de meter verschijnt.

Als je gewoon rondloopt, zal je hem natuurlijk niet zien...

Welkom op het forum trouwens. :cya:

ja dat heb ik ook al gedaan

ik heb het van een duitse site ..

en ik had ook een mod waar bij je need for speed auto's enzo kreeg.

en nog wat van scooters, en die deden het ook niet.

ik heb wel een mod installer op de computer.

Geplaatst:
waar kan je m ookalweer downloaden? :bonk:

ik heb wel een site voor je waar heel veel modifications op staan,

maar ik kan je niet zeker van stellen dat ze het allemaal doen.

Probeer de speedometer eens van deze site te downloaden:

TheGTAPlace

Van die site heb ik hem ook gedownload. En doe dan zoals ik het in deze (Klik) post heb uitgelegd.

Dan zou het toch echt wel moeten werken. Zo niet, weet ik ook niet wat het probleem is. :N

Geplaatst:
Probeer de speedometer eens van deze site te downloaden:

GTAGarage

Van die site heb ik hem ook gedownload. En doe dan zoals ik het in deze (Klik) post heb uitgelegd.

Dan zou het toch echt wel moeten werken. Zo niet, weet ik ook niet wat het probleem is. :N

je bent een held

geweldig .. heb ik weer.

hij doet het niet :S

Geplaatst:

Ik denk er net aan (Dutchy3010 eigenlijk :puh:) dat het misschien wel eens aan de versie van je SA kan liggen.

Tegenwoordig heb je een V1 en een V2. Het is zo dat het onmogelijk is bij V2 om te modden of mods te laten werken. Jij heb waarschijnlijk V2, maar gelukkig is er wel een oplossing. Je kan je V2 gewoon downgraden naar V1 met deze patch. Die zorgt ervoor dat je V2, een V1 wordt en het dus mogelijk maakt om mods te installeren en te laten werken.

Als dat gedaan is, probeer het dan nog een keer. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...