thug Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 mss dom dat ik het hier zeg maar weten julie iets meer over yourgamingname.com ik heb de brief toe gekregen waarop de pincode staat en je moet de pincode invullen op deze site van yourgamingname.com maar ik zie niet waar ik het moe invullen weten julie het mss >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar Computer Talk..<<< Reageren
BigM Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Nou ten eerste als je het wilt vragen . Waarom doe je het dan hier want het heeft helemaal niks met gtaVCS te maken dus kan een moderator >+< dit aub even verplaatsen . Verder zou ik je bij jou probleem niet helpen . Jammer toen ik het las dacht ik dat ik je met gta kon helpen Reageren
thug Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 srr ik be hier nieuw en weet nog nie goe oe da het srr daarvoor kwil het gwn weten Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik begrijp je niet echt...Kun je misschien een met ABN typen? (Correcte spelling, hoofletters en leestekens etc.). Niet dat ik een mierenneuker ben, of een spellingnerd, maar dat is voor iedereen makkelijker te begrijpen Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Misschien bij de homepage voor Nederland kiezen en daarna op de pagina waar je naartoe gelinkt wordt, rechts de code invoeren. En dan ben je waarschijnlijk geregistreerd. Meer informatie kan ik er ook niet uithalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.