joshoon Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hallo, Ik had een vraagje, Weet iemand de Newsserver Adres van @home? Alvast bedankt! Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Je kunt op deze pagina de nieuwsservers van alle providers zien. Die van @Home is dus de volgende: testnews.home.nlDeze server is een testserver en kan problemen hebben. Probeer anders ook eens de server news.tilbu1.nb.home of news.dbsch1.nb.home.nl.[bron] Binaries4all Bewerkt: 4 februari 2007 door Froodooo Reageren
joshoon Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Maar ik woon niet in Tilburg of Den Bosch, of maakt dat niet uit ik woon zelf in Assen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Maar ik woon niet in Tilburg of Den Bosch, of maakt dat niet uitik woon zelf in Assen Ga naar Start > Uitvoere > CMD, typ IPCONFIG/ALL. Kijk dan bij Verbindingsspec. DNS-Achtervoegsel. Pak dat adres wat daar achterstaat en plak news. ervoor. Reageren
joshoon Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Maar ik woon niet in Tilburg of Den Bosch, of maakt dat niet uit ik woon zelf in Assen Ga naar Start > Uitvoere > CMD, typ IPCONFIG/ALL. Kijk dan bij Verbindingsspec. DNS-Achtervoegsel. Pak dat adres wat daar achterstaat en plak news. ervoor. ik snap het niet helemaal, Kan het nog wat uitgebreider uitgelegt worden? bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.