Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Voetbal

Soort design: Signature

Size design: 350 x 112

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: mag

Tijd van inlevering: 4februarie tot en met 5 februarie (maar liefst 4 februarie

Hier is al de mijne:post-38663-1170585437.jpg

Bewerkt: door Syfes

Ik wil wel, zondag ochtend lijkt me een mooi moment voor het maken van een signature dus ik zal er nu aan beginnen. Ik edit als ik klaar ben.

Edit: Mijn inzending:

post-3181-1170612711.jpg

-Succes-

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Zo kunnen we gelijk beginnen:

Goliat:

post-3181-1170612711.jpg

Syfes:

post-38663-1170585437.jpg

Stemmen kan beginnen, veel succes.

Nou dan begin ik maar. Allereerst over de sig van Goliat, ik kon nog net de wc halen van afgunst. AJAX! HOE DURF JE ZO'N SIG TE POSTEN VLAK NADAT FEYENOORD VAN DIE ^%$*#% HEEFT VERLOREN! :bonk:

Okee, nu het rate gedeelte :puh:. Helaas moet ik toch zeggen dat ik die rare sig van Goliat toch mooier vind. Het lijkt erop dat Goliat er meer aan heeft gedaan, maar ik weet niet of dat zo is. Die dingen op de achtergrond zijn wel mooi, en dat logo is er goed in verwerkt.

De sig van Syfes is natuurlijk ook niks mis mee, mooie achtergrond en je render is er goed ingeblend, maar ik vind die van Goliat toch mooier.

Kortom, helaas moet ik mededelen dat ik stem voor Goliat, ondanks zijn thema.

PS: Sorry voor m'n uitbarsting :bonk:.

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Met 1 stem win ik liever niet, dan zou ik het ook niet melden.. Meer stemmen graag.. :)

Goliat, ik had eigenlijk al meteen op je willen stemmen omdat er een Ajax logo in je sig staat, maar de reden waarom ik op je stem is omdat je sig toch mooier is, en dan bedoel ik niet het Ajax logo. Syfes, de kleuren zijn passend, maar ik vind je sig wat leeg. Als je een wat dikkere laag over de background heen had gebrushed was dit minpuntje al een beetje weggewerkt. Ik vind het font ook niet echt mooi, maar de kleur en de locatie van de tekst is wel goed. Als je je sig met Goliat vergelijk valt me meteen op dat de mooie border en het logo van Goliat bij jouw ontbreken, maar ik vind je background wel wat leuker gemaakt. Goliat, ik vind het een mooie background met mooie kleuren, maar ik vind die witte stukken toch wat te scherp. als je deze wat blurriger maakt zou het mooier zijn. Maar omdat ik Syfes zijn signature wat leeg vind vergeleken bij die van Goliat, gaat mijn stem uiteindelijk naar Goliat.

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Goliat, op het eerste gezicht is hij veel mooier. Hij is ook voller. Veel van wat ik er van vind is al door voorgaande mensen gezegd. Maar jij krijgt mijn stem, omdat hij gewoon veel voller is :D.

Het heeft niks met partijen te maken, want ik geen geen ene ruk om voetbal! :Y

Geplaatst:

Stem: Goliat

Ik geef zelf helemaal niks om voetbal dus dat kan niet mijn stem beïnvloeden omdat ik zo nodig voor een favoriete club zou moeten stemmen. Laten we dat dus maar even buiten spel waar ik het wel over wil hebben is jullie signatures. Ik moet zeggen ze zien er beide mooi en strak uit, maar er kan er maar één de beste zijn en dat kun je groot bovenaan zien wie dat is. Om even terug te komen op de rede waarvoor ik op Goliat stem.

Ik moet zeggen Goliat, het logo van Ajax zit er erg goed in. De effecten en de afbeeldingen zijn ook prima daarin verwerkt. De kleur komt precies over met de kleur van de ploeg en bovendien is het moeilijkste van een signature redelijk goed gelukt. En dan heb ik het natuurlijk over het font. Ook maakt de bijbehorende border het geheel compleet, kortom ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van je signature. Dan ga ik natuurlijk nog even naar je tegenstander.

Syfes, ook jij hebt er werk van gemaakt zie ik, maar helaas is Goliat net iets beter uit de boot gevallen. Dit komt omdat je font er niet heel mooi in zit. Ook kan ik er niet uit op maken welke ploeg het is, en wat nou belangrijk is in mijn ogen is, dat je weet waar het over gaat. Waar ik je wel op wil complimenteren is het kleur gebruik, want die is erg goed vindt ik. En ook de effecten zijn er goed ingevoegd, maar ik vindt persoonlijk dat Goliat een mooiere heeft en dat is geheel objectief.

:klap:

Geplaatst:

Goliat, omdat de kleuren en het logo er echt goed in zitten. Syfes heeft ook goed zijn best gedaan, maar die van Goliat vind ik net ietsjes beter.

Ik zeg iets over de renders:

Goliat: Davids staat er niet helemaal op met zijn hoofd.

Syfes: Ik ben geen fan van Club-Brugge, maar daar gaat het hier niet om. Je render staat er dus wel goed op.

Mijn stem gaat naar Syfes

>>> Door RonaldVC: Spoiler verwijderd. Gelieve niet te stemmen in spoilers, zo hou je het voor de deelnemers en voor ons overzichtelijk.<<<

Bewerkt: door RonaldVC
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...