Gypsy_070 Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Ha GTA freaks ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik zoek een checklist die ik uit kan printen. dat als ik alles heb aan gekrijst dat ik het ook 100% heb uitgespeeld. ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 als je ergeen kan vinden maak je hem zelf maar zo moeilijk is dat niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 als je ergeen kan vinden maak je hem zelf maar zo moeilijk is dat niet Als je het spel nog niet 100% uitgespeeld hebt, is het denk ik toch lastig om te weten wat je allemaal moet doen om 100% te halen. 100% checklist Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gypsy_070 Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2004 (bewerkt) Yeah thnx voor de checklist had echt geen zin om hem zelf te maken. :embarassed: Bewerkt: 22 november 2004 door Gypsy_070 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Yeah thnx voor de checklist had echt geen zin om hem zelf te maken. :embarassed: wel handig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gypsy_070 Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 He als iemand een andere checklist heeft die wat minder papier verbruikt is die altijd welkom. En zo lang dat duurt moet ik het maar met deze doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 He als iemand een andere checklist heeft die wat minder papier verbruikt is die altijd welkom. En zo lang dat duurt moet ik het maar met deze doen. Je zou hem natuurlijk ook zelf kunnen verbouwen tot een kortere.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 damn ik heb nog een lange weg tegaan met die foto's en soort schelpen en graffiti Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 OP heeft een checklist, topic kan op slot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts