thug Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ik heb juist mijn brief thuis gekregen voor je psp online te spelen het staat dat je naar yourgamingname.com moet gaan en je moet inloggen en dan je pincode moet invullen maar ik zie helemaail niets staan aleen je informatie van je bijnaam enzo >>> Door Jowx: Topictitel aangepast, aan alleen ''help'' hebben we niet veel als titel. <<< Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Daar valt niks aan te doen. Het is gewoon een site waar je je moet aanmelden en dan krijg je binnen de zoveel tijd een e-mail van ze. En over dat online-gaming weet ik zelf niks :$ Reageren
Ikkes Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Beste Thug, Als je online wil spelen met je PSP zijn er 2 opties(verschillend per spel). De eerste is dat je met een vriend bij elkaar gaat zitten en dan met elkaar verbind. Zo kan je met zijn tweeën het spel spelen. De andere/ingewikeldere optie is spelen over het internet. Bij maar weinig games kan dit, maar als dit kan staat vaak in het bijgeleverde boekje hoe en wat. Dus ik raad je aan die eens grondig door te lezen. Wat die site betreft: Voor mij is hij geheel onbekend en ik weet dus ook niet de bedoeling ervan. Succes ermee, Ikkes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.