Jump to content

Mason Williams - Classical Gas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb een tijd geleden het stuk "Classical Gas" van Mason Williams op de gitaar aangeleerd, en het leek me wel leuk om een een topicje te te posten met de noten en een filmpje, want het is echt een vet stuk, voor op de gitaar dan.

Klik hier om een filmpje te kijken van Mason Williams die Classical Gas aan het spelen is.

Klik hier om een .mp3 te downloaden, vul de code in, even wachten en downloaden maar!

Misschien wel handig om te zeggen dat je hier al wel behoorlijk gitaar voor moet kunnen spelen.

masonwilliamsclassicalgrn5.th.jpg

masonwilliamsclassicalgcd5.th.jpg

Klik voor vergroting.

Ik hoop dat de gitaarliefhebbers onder ons hier nog wat aan hebben :puh: .

PWC, Grtz Puma.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Nee, want hij heeft het niet zelf opgenomen maar hij zet een link neer naar het nummer van die artiest zelf ;)

Ziet er op het eerste gezicht niet zo moeilijk uit, maar fingerpicking kan nog redelijk lastig zijn... Maargoed, als jij dit nummer volledig kan spelen, applausje voor jou, ik kan geen noten lezen, maar na een blik op de tabs geworpen te hebben ziet het redelijk ingewikkeld uit, dus _O_ @Puma :)

Geplaatst:

Dat zei ik al, na het bekijken van de tablatuur ziet het er best lastig uit ;)

Kan je trouwens ook al andere stukken spelen?

Geplaatst:

Ja...

• Harry Saksioni - Here come's the xun
  • Led Zeppelin - Stairway to Heaven
  • J.B. Back - Burrée (gedeeltelijk)
  • Mauro Guiliani - Sechs leichte fortschreitende stücke
  • Iduna - Malagueña

Tsja en dan heb ik ook zelf allemaal loopjes e.d. in m'n hoofd zitten die ik zelfbedacht heb, en die dus een naam hebben.. Dan ben ik momenteel een lang stuk (ca. 10 minuten) aan het leren, de naam vraag ik nog wel een keer na als ik weer bij gitaarles ben.. Dan ook nog La Bamba, waar ik veel mee kan variëren.. Tsja, dat lijstje is misschien maar een stukje van wat ik allemaal ken, maar sommige stukken kan ik me ook niet helemaal meer herinneren :puh:.

Ik zal binnenkort wel een stukje opnemene ofzo, dan post ik dat.

PWC, Grtz Puma.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...