Jump to content

vraagje mmorpg

Recommended Posts

Geplaatst:

het zou volgens mij wel kunnen , dan heb je gewoon een goeie 3D programma nodig. Alleen het probleem is dan dat je een eigen site nodig hebt om het erop te uploaden enz. en dat kost natuurlijk bakken vol geld dus zo eenvoudig is het niet ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je veel programmeert kan je wel iets zoals runescape bereiken binnen een jaar, maar.....

Je moet 24 uur per dag 7 dagen per week een PC aan hebben staan met iets van 8.0 Ghz Kloksnelheid en een fokking gooie server verbinding om aan 789.975.489 mensen de hele tijd een spel te uploaden.

Daar heb je echt zo'n google server voor nodig. :bonk:

Conclusie: GAAT JE NIET LUKKEN !!! :schater:

Tenminste, niet zonder een miljoen...

EDIT: Inderdaad jericho

Bewerkt: door hardcore_bob
Geplaatst:

Hoe heeftrunescape het dan die had eerst ook geen miljoen hoor.

en mijn pc staat wel bijna altijd aan hoor:P

Geplaatst:
Hoe heeftrunescape het dan die had eerst ook geen miljoen hoor.

en mijn pc staat wel bijna altijd aan hoor:P

Jagex (de makers van Runescape) zullen op het begin al wel wat sponsors gehad hebben. En als je pc altijd aan staat is dat niet genoeg, je moet zo'n server pc hebben, en die kosten een heleboel geld. Zoals Harcore_Bob zei moet je dan een pc van bv. 8 ghz hebben...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik overdreef niet eens met die 8.0 Ghz, integendeel :bonk:

Dingen zoals blizzard en google die hebben gewoon een gymzaal vol met koelkasten.

KOELKASTEN??? :bonk:

Ja, dingen zo groot als een koelkast met gewoon elke verdieping van 5 CM een moederbord met 4 processoren erin, dus als je alle Ghz bij elkaar op zou tellen heeft google...

512.000 Ghz

Maarja daar moet je voor investeren! :schater::schater:

Edit: Ik meen het!

>>> Door Jowx: Dit heeft vrij weinig met het onderwerp te maken, blijf aub ontopic. <<<

Bewerkt: door Jowx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...