gammie_ Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb wat op internet geken en mij leek de game Boiling point voor de pc erg leuk. Alleen kan ik nergens een demo vinden. Weten jullie mischien of er een demo van is? En waar Boiling point nog te koop is? Alvast Bedankt, Global. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb wat op internet geken en mij leek de game Boiling point voor de pc erg leuk. Alleen kan ik nergens een demo vinden. Weten jullie mischien of er een demo van is? En waar Boiling point nog te koop is?Alvast Bedankt, Global. Ik heb hier een demo voor je gevonden, dat lijkt het wel op tenminste. Het spel zelf is nog wel in iedere gamewinkel te krijgen, ik kom hem in ieder geval nog regelmatig tegen. Ik zou je overigens een ander spel aanraden, namelijk Just Cause. Deze is zo ongeveer hetzelfde als Boiling Point, maar de gameplay en graphics bij Just Cause zien er wat strakker, en beter uit. Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Ik heb hier een demo voor je gevonden, dat lijkt het wel op tenminste. Het spel zelf is nog wel in iedere gamewinkel te krijgen, ik kom hem in ieder geval nog regelmatig tegen. Ik zou je overigens een ander spel aanraden, namelijk Just Cause. Deze is zo ongeveer hetzelfde als Boiling Point, maar de gameplay en graphics bij Just Cause zien er wat strakker, en beter uit. Bedankt Just Cause heb ik voor de PS2 alleen bevalt hij mij niet echt. Daarom wil ik voor de PC Boiling point eens proberen. Nog één vraag hoe duur is hij nu nog? Edit: Ik vind alleen maar patches van Boiling Point... Bewerkt: 4 februari 2007 door Global Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik heb hier een demo voor je gevonden, dat lijkt het wel op tenminste. Het spel zelf is nog wel in iedere gamewinkel te krijgen, ik kom hem in ieder geval nog regelmatig tegen. Ik zou je overigens een ander spel aanraden, namelijk Just Cause. Deze is zo ongeveer hetzelfde als Boiling Point, maar de gameplay en graphics bij Just Cause zien er wat strakker, en beter uit. Bedankt Just Cause heb ik voor de PS2 alleen bevalt hij mij niet echt. Daarom wil ik voor de PC Boiling point eens proberen. Nog één vraag hoe duur is hij nu nog? Dat hang er van af, bij de ene winkel is hij duurder als bij de andere. Bij de Bart Smit of Intertoys worden spellen meestal heel snel afgeprijsd, ik raad je dus aan daar eerst te gaan kijken. Ik heb gezocht naar prijzen, maar ik kon er geen vinden. Ik meen dat ik hem laatst nog ergens zag liggen voor €30,-. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.. Ik dacht dat het een demo was. Ik heb ook nog verder gezocht op een demo, maar die kan ik ook niet vinden. Ik vraag me af of die er überhaupt wel is.. Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Dat hang er van af, bij de ene winkel is hij duurder als bij de andere. Bij de Bart Smit of Intertoys worden spellen meestal heel snel afgeprijsd, ik raad je dus aan daar eerst te gaan kijken. Ik heb gezocht naar prijzen, maar ik kon er geen vinden. Ik meen dat ik hem laatst nog ergens zag liggen voor €30,-. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen..Ik dacht dat het een demo was. Ik heb ook nog verder gezocht op een demo, maar die kan ik ook niet vinden. Ik vraag me af of die er überhaupt wel is.. Bedankt voor de informatie, ik zal eens gaan kijken in verschillende winkels. Ik vraag mij ook af of er wel een demo is uitgekomen want ik kan ook helemaal niets vinden.. Ik vind het toch wel vreemd als er geen demo van is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.